![]() |
Hoelang voor Leterme voor de 2de keer op z'n bakkes gaat ?
Pronistikeren maar.
|
Zo snel mogelijk liefst.
|
Kinetic Perpetual
1 Bijlage(n)
Citaat:
Zie ik daar weer een déj�*-vu ? - |
Citaat:
|
Leterme, zal nu met de Rompuy- doctrine te werk gaan.
Blijven zitten waar je zit ,weinig doen en de rustige vastheid verkondingen. In Belgie is dat de beste en meest gewenste manier van regeren. Dit kan lang duren. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij is het al 400 jaar te laat. De Belgen willen voortdurende rust, Nederlanders houden van aanpakken ,dus we we verschillen veel van elkaar. Dat is al eeuwen zo. |
Liever Leterme dan de Rustige Vastheid.
|
Ik zou zeggen...0 dagen. Met al de mensen die zijn handjes moeten vasthouden en zorgen dat hij zeker niets "fouts" doet gaat hij automatisch al af als een gieter.
|
Ik zal niet stemmen in deze poll.
Leterme zal de resterende termijn uitdoen. Met schoonmoeder Martens en schoonvader Dehaene die over zijn schouder meekijken (lees beslissen) kan hij immers niets misdoen. Erger nog, hij maakt veel kans de volgende keer weer verkozen te raken. |
Dat hangt af van hoe lang de Franstaligen hem verdragen. Als hij zoals ik verwacht naar hun pijpen danst zullen zij de regering niet doen vallen.
|
Hij is nooit op onzachte wijze in aanraking gekomen met de grond. Al zouden velen dat gewild hebben.
Hij werd wel voor schut gezet en men probeerde publiekelijk zijn vel te verkopen. Maar dat is een héél ander paar mouwen. Ik snap de Vlamingen niet: dan komt er al eens iemand voor hun zaak op, en dan is 't weer niet goed. |
Citaat:
Zo gaan er nog volgen . We laten ons teveel leiden door de media . We geloven meteen alles wat er gezegd wordt . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens toch, als leterme weg zou zijn (mij nie gelaten) zit je mee het probleem een andere clown hem vervangt en nog een grotere walen fan zoals 2 tand.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be