![]() |
Ik heb geen vertrouwen in Leterme II, want ...
a. Hij heft belasting op het GSM-gebruik
b. ... |
b. ik vertrouw geen rechtse regeringen
c. de regering faalt op ongeveer elk vlak |
b... hij heft taks op frisdrank.
c... |
Nu al? Wie weet wat hij en zijn regering(en) na wat Westvleteren wat voor akkoorden zij bereiken ;-)...
|
Citaat:
Dus gaan we nu de bedienden van de dienstensector aanpakken. Ja, ik was één van de 800,000. was. |
Citaat:
|
c....Hij verminderd het belastbaar voordeel op monovolume bedrijfswagens...
Minder loon voor de werknemer dus.... http://www.hln.be/hln/nl/927/Kanaal-...novolume.dhtml d..... |
Allee belasting . Het heeft lang geduurd . Nu mag de werkmens wa meer gaan afdokken . Ik gebruik ook een GSM ( omdat ik als koerier werk ) en ik ben niet van plan om daar belastingen/SZ op te gaan betalen . De dag dat die wet er is , zal ik de GSM terug afgeven . Geen eurocent geef ik af ..
|
Citaat:
ps: ik wil daarmee niet zeggen dat de Franstaligen in de regering de grote schuldigen zijn, wél dat een regering waarin beide gemeenschappen samenzitten niet marcheert. |
Hoe kan je een regering vertrouwen waarin de meerderheid in de minderheid is?
|
Citaat:
En ook de leider van die regering die zulke regering ging bekampen met alle middelen die hij had is dan totaal niet te betrouwen. |
Citaat:
Cd&v is geen rechtse partij om te beginnen en de vld zijn op papier mss een rechts liberale partij maar aangezien ze een linkse koers varen,tja.......... ps;we hebben gezien met sp-a en groen wat dat heeft gegeven.:roll: |
Citaat:
b. ... |
............hij zal nog andere flaters vinden.;-)
|
Want..
Ze wordt gesteund door de Anti-vlaamse leugenaars van de vld en haar vivantappendix |
want................. ik had al géén vertrouwen in Leterme I ...... waarom zou ik dan begot moeten vertrouwen hebben in Leterminator II....??????:roll:
|
ik vertrouw sowieso geen regeringen.
|
hij zal voor een anti-climax zorgen door alles in vijf minuten op te lossen :roll:
|
Citaat:
|
Ik heb geen vertrouwen in Leterme II, want ...
gewoon... 't is ne politieker...! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be