![]() |
Wordt N-SA een politieke partij ?
Nu het Vlaams Belang een grote stap heeft gezet naar de salonfähigheid, bestaat de kans dat N-SA op termijn als een politieke partij opkomt. Het is van horen waaien, het is zeker nog niet concreet, laat staan officieel. Maar wat zouden jullie ervan vinden moest N-SA een politieke partij worden ?
Dit staat alvast te lezen op de webstek van www.n-sa.be Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben eens benieuwd. Ik heb de meeste NSA'ers op dit forum enkel maar horen afgeven op het VB, zonder dat ze er ooit in geslaagd zijn zelf politiek iets te bereiken. Het zou me verbazen als ze een partij in elkaar gestoken krijgen.
|
Alléé, de natte droom van Hermy kan terug werkelijkheid worden. Nu, vooral doen hé.
|
Sinterklaas is dichtbij en de kleintjes kijken halsreikend uit naar cadeautjestijd.
|
De discussie bestaat en er zijn verschillende meningen. We zien wel de 5de december. Er zijn mensen die een politieke partij wensen (waaronder Eddy Hermy), er zijn mensen die liever een beweging blijven. Als er al een partij van komt, zal dit vooral een beweging als partij zijn, die zeker niet de bedoeling heeft grote procenten in electoraal opzicht te halen, hetgeen trouwens onmogelijk zou zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
Bovendien moet N-SA zelf eerst nog één en ander uitklaren en organiseren, momenteel zijn we onze juridische bestuursvorm aan het regelen. Op 5 december kan misschien(!) beslist worden waar in de toekomst naartoe gewerkt zal worden. 5 december zal in de eerste palats een vormingsdag zijn voor bestuursleden en geïnteresseerde gewone leden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
I can't wait 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Beide opties hebben zijn voor en nadelen.
|
Citaat:
Meer dan wat boksijzers en baseball-bats hebben jullie tenslotte niet nodig. |
Met het ontslag van Vanhecke evolueren de zaken binnen het Vlaams Belang in sneltreinvaart. Misschien is het verstandig om nog eventjes te wachten vooraleer een beslissing te nemen.
|
Misschien Vanhecke even polsen. 8-) Serieus bedoelt hoor, praten kan geen kwaad en het zou jullie onmiddellijk lanceren als politieke beweging. Ondanks zijn jarenlange politieke activiteit is Vanhecke door niets gecompromiteerd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be