![]() |
Gerolf Annemans
Voor mij is Gerolf Annemans mijn favoriet in het Federaal Parlement, even meekijken.
http://www.gerolfannemans.org/3/inde...ring&Itemid=50 |
Verstandige kerel.
|
dat is gewoon genieten... sarcastisch, cynisch, humoristisch, alles wat een parlement en kijkers wakker houdt.
|
.
...chers collegues francophones... :lol::lol::lol: |
Ook mijn favoriet.
Als hij i.p.v. Dewinter hét boegbeeld van het VB was, zouden ze mijns insziens (nog) veel hogere toppen kunnen scheren. |
Is hier een aanzet tot discussie of is dit weer een van die VB-fanhoekjes?
|
Citaat:
|
ze hopen de meubelen nog te redden met wat promotiefilmpjes.. de laatste stuiptrekkingen :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt hier van goede gezegd. Zelf doen ze niet anders dan politiekers uit het ouderlingengesticht terug optrommelen. Ene langst iedere kant van het paard van Leterme om er voor te zorgen dat hij niet uit het zadel zou vallen. Bij die oude karren vergeleken, loopt Annemans nog met lintjes rond in zijn blokken. Die Belziekelinge maken zich kennelijk toch graag belachelijk he met hun commentaren. |
Gerolf rules8-)
|
De hamvraag is: Wanneer trekt Gerolf de stekker eruit ?
|
Citaat:
Voorzover ik weet staat annemans aan fdw zijne kant en omgekeerd of bedoel je wat anders. |
Citaat:
Annemans is inderdaad een van de weinige Belgische politici die op een hoog abstractieniveau kunnen denken over politiek. Ik noem hier tevens Vandelanotte, Moureau, Mangain, De Gught, en De Wever. Des te merkwaardiger dat deze man zijn partij steeds verder richting islamofobie laat afdrijven. |
Citaat:
Dewinter heeft de partij groot gemaakt... Niet die nieuwelingen van de laatste jaren. De visie van de voorzitter is interessant MAAR dat zal geen stemmen opbrengen. Waarom? Ze zijn nog niet af van dat cordon. Ze kunnen niet meedoen met een regering. De dingen die ze werkelijk willen met name alles wat met vreemdelingen te maken heeft, zullen nooit uitgevoerd worden. En België wil geen referendums zoals in Zwitserland :) Het resultaat schijnt schokkend en wereldnieuws te zijn, behalve dan voor méér dan de helft van de Zwitsers zelf. Sorry maar één grote zorg van de overheid bleek dat de rijke moslims Zwiterland de rug gaan toekeren... dus? Dus dat was toch niet de zorg van de kiezers hee :wink: Dus? Waarmee is die overheid daar dan bezig geweest? Met centen of hun onderdanen??? |
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft dat nog maar eens bewezen door een medaille/eerbetoon te weigeren omdat hij x-aantal jaar in het parlement zat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be