![]() |
Verkeersveiligheid is...
Verkeersveiligheid is... niet meer op straat komen
|
In sommige gevallen is dat zelfs een oplossing voor:
- Milieuverontreiniging - Onveiligheidsgevoel - Uitstervende diersoorten |
Ja, uitstervende diersoorten kunnen beter niet meer op straat komen, da's nogal wiedes. :D
|
Inderdaad.
Doet me denken aan een ongelukkige uitspraak van Dedecker op de radio. 'Fietsers en voetgangers horen onder de grond'. De toon was toen reeds gezet. :lol: |
Citaat:
En als ge ergens op de hoek woont en ne camion komt uw kamer binnevliege?? Dan zoudt ge content zijn als ge just boodschappen waart doen bij de Aldi. Tis mij mij overkomen maar ik wil maar zeggen...tis een relatief begrip. |
Citaat:
Ik ga er van uit dat een uitstervend diersoort zich van geen kwaad bewust is en zich dus op de straat begeeft. Tot daar mijn bijdrage tot deze voor de rest compleet zinloze discussie. Wie heeft dat topic hier eigelijk opge....oh, ok. Laat maar. |
Verkeersveiligheid is...
...hier een synoniem voor vul-de-staatskas-pesterijen
|
Citaat:
|
Verkeersveiligheid is...
... een verwaarloosde ziekte.
|
Flitsen, flitsen, flitsen en onbekwame chauffeurs een rijbewijs voor het leven geven ;)
|
...voor niemand van groot belang , tot men een geliefde op straat verliest?
...voorzichtiger rijden als je stoned bent? ...met besneeuwde ruiten vertrekken? ...op je bestemming geraken op ongeveer het vooropgestelde uur met alle lichaamsdelen nog intact? |
Citaat:
Maar dit los je als overheid niet op door enkel camera's te plaatsen. Verkeersveiligheid is veel meer dan dat. Verkeersveiligheid is ook: - Goede berijdbare fietspaden, ook in winterse omstandigheden. - Goede begaanbare voetpaden, ook in winterse omstandigheden. Verkeersveiligheid begint uiteraard ook bij je zelf, je moet opletten dat: - Bestuurders je te alle tijde kunnen zien, en dan bedoel ik niet met zo van die LEDlampprulletjes. - Als je wil oversteken, de weg echt vrij is, er niet van uitgaan, de bestuurder moet stoppen. - Als er een fietspad is, je dit ook gebruikt, heel veel wielertoeristen gebruiken de openbare weg als fietspad. Dit is enkel toegelaten in groep (en dan nog). Ik wil hier de automobilist niet goedpraten, maar in het verkeer hebben we allemaal onze verantwoordelijkheid. |
Citaat:
|
verkeersveiligheid is...
voor alle zekerheid op de vlucht gaan als je gedronken hebt en toevallig in die toestand iemand doodrijdt. |
verkeersveiligheid is...
voetgangers en fietsers verplichten helm met zwaailamp, knie- en ellenboogbeschermers, fluorescerend hesje en tandbescherming te dragen. |
Citaat:
|
Verkeersveiligheid is ....
..... rapper rijden ! Zo bent U aan de plaats van een toekomstig ongeval voorbij eer het gebeurd is. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
DEFENSIEF RIJDEN EN EEN DUIDELIJKE, LOGISCHE INFRASTRUCTUUR UITBOUWEN.
Twee cruciale zaken waarbij wij niet bijzonder hoog op scoren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be