Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vraagje van Anna aan BigF (https://forum.politics.be/showthread.php?t=131906)

Nelle 30 november 2009 13:53

Vraagje van Anna aan BigF

Is er iets mis met jou? Je begint zowaar politiek te posten (in hoeveel keer gaat men de zwitsers laten stemmen...). Is je account gehakt?

Groeten

Anna

Dronkoers 30 november 2009 13:55

Aangezien k&k tegenwoordig overspoelt wordt met politiek getinte draden :-(

k&k gaat kapot :-(

't Is maar een gedacht ze ;-)

BigF 30 november 2009 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 4468628)
Is er iets mis met jou? Je begint zowaar politiek te posten (in hoeveel keer gaat men de zwitsers laten stemmen...). Is je account gehakt?

Groeten

Anna

Daschoon.
Ik post hier welgeteld ene (1ne) keer iets in een politiek topic (omdat dat ik-weet-niet-waarom in K&K verzeild is geraakt) en mijnheer heeft het gezien...

Dagen achtereen zit ik me uit te sloven met draden ter meerdere eer en glorie van mijnheer en google lastig te vallen voor up-plaatjes en dan hoort ge hem niet. Tsja, akkoord, uiteindelijk komt 'em viavia eens snel de groeten doen.

Zegt 'em dat-ie maar maakt dat-ie op een of andere manier terug hier geraakt, dan heb ik tenminste iemand om gewoon zever mee te verkopen en dan kan ik uit die politieke draden wegblijven.
;-)

Dronkoers 30 november 2009 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 4468736)
Daschoon.
Ik post hier welgeteld ene (1ne) keer iets in een politiek topic (omdat dat ik-weet-niet-waarom in K&K verzeild is geraakt) en mijnheer heeft het gezien...

Dagen achtereen zit ik me uit te sloven met draden ter meerdere eer en glorie van mijnheer en google lastig te vallen voor up-plaatjes en dan hoort ge hem niet. Tsja, akkoord, uiteindelijk komt 'em viavia eens snel de groeten doen.

Zegt 'em dat-ie maar maakt dat-ie op een of andere manier terug hier geraakt, dan heb ik tenminste iemand om gewoon zever mee te verkopen en dan kan ik uit die politieke draden wegblijven.
;-)

Zijn we nie goed genoeg nie meer? :-(

BigF 30 november 2009 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4468638)
Aangezien k&k tegenwoordig overspoelt wordt met politiek getinte draden :-(

Voila, dat bedoel ik maar.
Als ik zelfs al moeite moet doen om er omheen te fietsen moet het al erg zijn.

BigF 30 november 2009 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4468739)
Zijn we nie goed genoeg nie meer? :-(

Jawel zenne.
:hug:

Maar Anna was hier in de voormiddag altijd (altijd ja) al en tegenwoordig zit ik hier voormiddags nogal vaak moederziel alleen...

Zeikstraal 30 november 2009 16:57

Is deze tijd is er geen tijd noch plaats voor gezever, dit is bittere ernst

Nelle 30 november 2009 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 4469100)
Jawel zenne.
:hug:

Maar Anna was hier in de voormiddag altijd (altijd ja) al en tegenwoordig zit ik hier voormiddags nogal vaak moederziel alleen...

Maar hij leest jou blijkbaar wel nog he!

Txiki 30 november 2009 17:46

Mogen we op de boodschapper schieten? :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be