![]() |
De Spyker automobiel.
Ben mijn oude fotoplakboeken aan het digitaliseren.
Hier zijn de gebroeders Spijker (later werd dat Spyker) begonnen met een koetsenfabriek in ons dorp. ![]() Gelukkig zij ze net op tijd van de sloop gered. ![]() Deze Spyker zal wel gesloopt worden. ![]() |
Volgens mij heb je dit jaar al eens een draadje over Spyker gestart, Derk.
|
Citaat:
Toch maar eens een negatiefscanner kopen...wat een werk. Had ook kunnen zeggen. Moskeeën komen en kerken......... ![]() |
Je hebt een fout gemaakt in de topictitel. Het moet toch "De Spyker automobiel:" zijn?
|
6 Bijlage(n)
Hier, een paar foto's van de snelste Spyker ooit:
Bijlage 60383 Bijlage 60384 Bijlage 60385 Bijlage 60386 Bijlage 60387 Bijlage 60388 |
Citaat:
Dit was vroeger een nette katholieke meisjesschool. Later werd het een jongerencentrum waar drugs werden gebruikt! Het is een schande! ![]() |
Citaat:
|
Zeg IronChef, heb jij een account op ebaumnation?
|
Diene C8 rijdt afschuwelijk. De gracht is zijn natuurlijke habitat. De huidige auto heeft, behalve de opgekochte merknaam, ook niks met de Koninginne-Koetsen-Bouwer te maken. De koetsen lagen waarschijnlijk ook beter op de baan.
|
Citaat:
Waarom? |
Citaat:
:( Saab zal waarschijnlijk gaan sluiten :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spyker is een nep-merk van een idioot die niet kan boekhouden, Spijker was het echte werk. De gouden koets van de koningin is een Spijker, een heuse oldtimer. Kwaliteitswerk, daar bij Spijker.
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=9tO1gAXczBM ![]() |
Als de Walen iets goed doen, mag het ook gezegd worden ;-)
![]() |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 60456 Ik heb ongeveer dit type maar dan in het rood en zonder versnellingen. |
Citaat:
Kwam van Beerens, 't was aant regenen en't was glad, gelukkig hebben we die dag nog een andere kunnen fixen. :-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be