![]() |
Groot alarm!
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...091201_Venetie
"Grote delen van Venetië staan onder water" Nee, echt? Shit man, straks komen ze ons nog vertellen dat grote delen van Hawai op een eiland liggen. Dat zu pas wereldnieuws zijn. |
Citaat:
|
Grote delen van het deel van Venetië dat nochtans droog zou moeten zijn...
Nieuwsberichten worden veel te lang als we op die manier gaan werken. |
Ik heb gehoord dat antarctica zware vrieskou te verwerken krijgt. Wie belt de gazet?
|
Hier niet.
Goed warm. Tersust nog gewoon in t-shirt buitengelopen nr brievenbus, kippen eten geven, hout halen. |
Citaat:
|
Zelfs in +siberië wordt het redelijk koud deze winter. Binnen een paar jaar heb je echter uitstekende Skandinaafse wijnen en is een zomervakantie op Groenland een aangenaam alternatief voor de te hete zomers in het Middelandse zeegerbied.
Een beetje minder CO2 uitstoot kan waarschijnlijk geen kwaad - maar de opwarming is niet af te stoppen dacht ik. In het verleden was bv. de Sahara een savannegebied, door klimaatverschuiving is het een woestijn geworden en is het gebied kompleet verdord. Het zou nuttig zijn om na te gaan welke aangename en minder aangename gevolgen de opwarming van deze planeet met zich zal brengen. Komen er 1 miljard "klimaatvluchtelingen" en kunnen die herplaatst worden zonder het uiutbreken van xenofobisch geweld ? Moeten de mensen in het algemeen niet verdraagzamer worden dank zij het onderwijs ? Kan er tussen de religies een consensus komen over diverse "ethische" problemen, zonder aan de heiligheid van gods woord en zijn openbaringen te tornen ? Kan de demografische ontwikkeling voortduren zonder de ecologie te bedreigen ? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Kleine delen van Nederland worden gekaapt.
Blijft bestaan tot Wilders premier is en hier lucht van krijgt, dan gaat het leger er op af hoor. Misschien dat ze er eerst nog een paar honderd krakers en hooligans als inwoner bijkrijgen, maar daarna is het klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Uit goede bron heb ik overigens vernomen dat goede voetballers het meestal ver schoppen. Dat had ik eigenlijk nooit gedacht. :? |
Citaat:
|
Citaat:
Aansluitend, wist je trouwens dat de bouw van torens de hoogte in gaat? |
Citaat:
|
Stop de persen!!! Groot nieuws!!!
Henry Rollins heeft voor een doorbraak gezorgd in de mediawereld! http://www.theinsider.com/news/75171...ars_Can_t_Sing |
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: O nee, ik zag het verkeerd. Het land is geen 50, maar zeker 500 meter lang, met de breedte van een sloot. ![]() |
't Schijnt dat de zon warmte afgeeft
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be