![]() |
Il faut que la Flandre se sent aimée!
Dit kan slechts in la Belgique. In Brussel gaat een vergadering door van gedupeerden in het CityBank-Lehman Brothers verhaal, in voorbereiding op een effectieve rechtszaak. Meer dan 75 % van de vorderingen komen van Vlamingen. Dus, behalve het doodnuchtere feit dat het Nederlands de belangrijkste taal is van la Belgique, is het bovendien de taal van het leeuwendeel van de gedupeerden. Een reden te meer om alle debatten in het Nederlands te laten doorgaan. Niet zo in la Belgique. Het Vlaamse cliënteel van CityBank wordt dus nog eens extra geschoffeerd. En dat anno 2009. De Vlamingen die zich daardoor gechoqueerd voelen zullen wel "enggeestig" zijn veronderstel ik? Of getuigen van een "kerktorenmentaliteit"?
|
Begrijp ik hier uit dat de vergadering in het Engels plaatsvond?
|
Citaat:
|
Het zal wel in het frans zijn....
|
Frans is dan ook een prrrrrrrrrrrrrrrachtige taal, veel beter dan dat boerekeutelnederlands :)
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
en Everytime, wanneer gaat het taalimperialisme van de Franstalige partijen eindelijk stoppen?
|
Ze zulllen wel zorgen dat de Vlaming zijne belastingbrief in het Nederlands is.
|
De Vlaming is zelf de grootste onderdrukker van zijn eigen trots. Geloof me vrij. Nu, zijn minderwaardigheidscomplex wordt wel misbruikt uiteraard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be