![]() |
Aanwerving Verkeersleiders
Ik wil iedereen hier informeren dat Belgocontrol over zal gaan tot de organisatie van aanwervingsexamens (Vergelijkend !!!) van Aspirant-Verkeersleider (mannelijk/vrouwelijk) met het Nederlands of Frans als voertaal, met het oog op het aanleggen van een wervingsreserve met een geldigheidsduur van 2 jaar (met mogelijkheid tot verlenging)
Vereist studiegetuigschrift : Hoger Secundair Onderwijs of gelijkwaardig Er moet verplicht gebruik gemaakt worden van het sollicitatieformulier, te vinden op www.belgocontrol.be . De inschrijvingen moeten ten laatste op 08 februari 2010 toekomen bij Belgocontrol - Human Resources - Aanwervingen en Loopbaanbeheer - tav de heer Eric Habils - Tervuursesteenweg, 303 - 1820 Steenokkerzeel. De poststempel dient als bewijs. Succes aan diegenen die zouden interesse hebben 8-) |
Hoe léuk is die job nou eigenlijk?
|
Citaat:
T'is alleszins geen "nine to five"-kantoorjob. Je bent best wat stress-bestendig en bereid om in een 24/24-ploegensysteem (zeven dagen op zeven, evenals op zaterdag,zon- en feestdagen) te functioneren, maar de verloning is dan ook navenant zeer goed. |
Vorige week heb ik een zekere Michael O'Leary nogal tekeer zien gaan tegen de luchtverkeersleiding omdat ze kostelijke vertragingen veroorzaken voor zijn geliefde luchtvaartmaatschappij; min of meer omdat ze op zaterdag moeilijk uit hun bed geraken...
wat moet ik daar precies van geloven :-) |
Citaat:
Die meneer O'Leary lult dus zwaar uit zijn nek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wa schuift da? 8-)
|
Welk bier kan je daar drinken?
|
Moogt ge daar den onnozelaar uithangen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be