![]() |
Terrorisme
Kan u terrorsime begrijpen? Als u zich bedreigt voelt, een soort van wanhoopspoging? En dan heb ik het niet enkel over de suicide bomber of whatever maar de ideologie er achter?
En, werkt de opzet? Ik denk dat ze wel wisten dat Amerika graag oorlogje speelt, mede door de oorlog zitten ze nu diep in de stront. |
Het is al zeer moeilijk om de grens te trekken tussen terrorisme en vrijheidsstrijders. Het is mijn inziens beter om te spreken van de bereidheid tot een gewapende strijd en de mate waarin men bereid is om neutrale mensen, gebouwen en gemeenschappen daarbij te betrekken.
|
Citaat:
Sarajewo 1914 heeft alleszins gewerkt : de Oostenrijks-Hongaarse dubbelmonarchie is na een wereldoorlogje verdwenen. |
De moslimterroristen die een aanslag pleegden op de trein Moskou-sint-Petersburg (willen een islamitische staat) hebben alvast hun inpiratie gehaald uit hun handleiding: de koran.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft u zich nooit afgevraagd hoe in godsnaam enkele Tsjetsjenen aan een aantal kilo TNT geraakt zijn? Of hoe ze überhaupt 1500 km (+-afstand Grozny tot Moscow) door Rusland kunnen reizen zonder ook maar 1 keer gecontroleerd te worden door 1 of andere politieman? Die kans is virtueel onbestaande. Bent u bereid om de wereld vanuit een ander oogpunt gade te slaan, of geraakt uw brein niet voorbij het terrorismeparadigma? http://www.youtube.com/watch?v=RxixdF2Mjlg BBC Documentaire: The smell of paradise. Laat uw wereldbeeld daveren op haar grondvesten... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom mister oogklep, laat maar lekker vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be