Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Twee Nederlandse kinderen overleden na griepprik (https://forum.politics.be/showthread.php?t=132028)

Gun 2 december 2009 15:58

Twee Nederlandse kinderen overleden na griepprik

Vaccin levert intussen bijna meer slachtoffers dan griep zelf.

Vorige week in Duitsland ook enkele, de Vlaamse Main Stream Media heeft er niets over bericht ... as usual

BlueThunder 2 december 2009 16:00

Nanodeeltjes, volmacht voor staatsgeheim van rasveredeling

Griep is het voorwendsel om jaarlijks te kunnen vaccineren. Met deze pandemie echter, worden de adjuvantia getest en daarin spelen de nanodeeltjes een grote rol.

http://www.adhdfraude.net/blog/?p=1666

Nynorsk 2 december 2009 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 4473004)

Vorige week in Duitsland ook enkele, de Vlaamse Main Stream Media heeft er niets over bericht ... as usual

Hoe komt het dan dat ik het deze middag op die vlaamse main stream media gehoord heb?
ze moeten natuurlijk wel nog onderzoeken of de overlijdens en het vaccin iets met elkaar te maken hebben.
Of neem jij aan dat er automatisch een causaal verband bestaat?

roger verhiest 2 december 2009 16:04

Dat er mensen sterven na eender welke vaccin is vanzelfsprekend : het zou zeer wonderlijk zijn indien er vaccins waren die het sterven beletten. De vraag is of er een oorzakelijk verband bestaat & zelfs indien dat er zou zijn blijft de vraag of men bepaalde "contra-indicaties" niet heeft veronachtzaamd... (Zou best kunnen want men krijgt dit vaccin zonder enig bijkomend onderzoek).

Vergelijk het met "wiegedood" men kent hiervan de oorzaken niet, maar stelt een correlatie vast tussen het op de buik slapen en "wiegedood". "enkele doden na toedienen van een vaccin" is waarschijnlijk onvoldoende om een verband vast te stellen... gaat het hier om 1 per 100miljoen ?

roger verhiest 2 december 2009 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4473008)
Nanodeeltjes, volmacht voor staatsgeheim van rasveredeling

Griep is het voorwendsel om jaarlijks te kunnen vaccineren. Met deze pandemie echter, worden de adjuvantia getest en daarin spelen de nanodeeltjes een grote rol.

http://www.adhdfraude.net/blog/?p=1666

Het jaarlijks griepvaccin wordt voornamelijk aan oudere chronisch zieke mensen gegeven, hierbij zal het oogmerk "rasveredeling" wel geen rol spelen dacht ik. Het is lang geleden dat ik met mijn ballen nog uit telen ging.

Pieke 2 december 2009 16:30

hei Gun, ik ben zeker dat als je hard en diep genoeg graaft, je wel een joodse connectie kunt terugvinden...

Garry 2 december 2009 21:45

Staat er misschien ook ergens te lezen hoeveel Nederlandse kinderen er geboren zijn na de griepprik?

Jazeker 3 december 2009 05:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4473011)
Hoe komt het dan dat ik het deze middag op die vlaamse main stream media gehoord heb?
ze moeten natuurlijk wel nog onderzoeken of de overlijdens en het vaccin iets met elkaar te maken hebben.
Of neem jij aan dat er automatisch een causaal verband bestaat?

Hier zal geen antwoord op komen... tenzij wat rollende oogjes.

lomeanor 3 december 2009 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4474120)
Hier zal geen antwoord op komen... tenzij wat rollende oogjes.

Het is de NWO, zeg ik U !!!! 8O

;-)

De schoofzak 3 december 2009 13:33

Stel je voor dat kindersterfte onbestaand zou worden, als een neveneffekt van de meksikaanse varkensgriep-vaksinasie.

De nobelprijs geneeskunde voor die Midden-Amerikaanse edele dieren !!

Pantoffeldiertje 3 december 2009 13:44

Citaat:

Het verband tussen de vaccins en de spijtige dood van de twee Nederlandse kinderen is waarschijnlijk onomstotelijk bewezen door erkende wetenschappers?

Tip: onder "bewijs" valt geen vaag YouTube filmpje van injectiespuiten en een diepe, geruststellende stem die ons verzekert dat de vaccins dodelijk zijn.

DonQuiSjot 3 december 2009 15:37

Citaat:

Was al voor het vaccin aangekondigt op internet en vele (geloofwaardige) bronnen. Ik zelf heb ook dagelijks op nieuwssites vele waarschuwingen hieromtrent gegeven.

Cru gesteld: Wie niet horen wil moet voelen.
Je kan ze niet allemaal redden ;-)
Ik begin het zo langzaam aan beu te worden steeds te moeten vechten om de waarheid naar boven te brengen.
De waarheid zal zelf wel zijn weg vinden...

illwill 3 december 2009 15:40

Citaat:

Bron?

lomeanor 3 december 2009 17:02

Citaat:

Vaccinatie Mexicaanse griep verloopt zonder onverwachte complicaties

* donderdag 03 december 2009
* Bron: afp
* Auteur: loa

LONDEN - Er zijn in de Europese Unie nog geen onverwachte complicaties opgetreden sinds de lancering van de vaccinatiecampagne tegen de Mexicaanse griep, of het A/H1N1-virus. Dat meldt de Europese medicijnautoriteit EMEA donderdag.

Ondertussen zijn in de Europese Unie al tien miljoen mensen gevaccineerd. 'De balans risico's/voordelen van de inentingen blijft positief', aldus het agentschap met hoofdzetel in Londen. 'De meest voorkomende secundaire effecten van de drie vaccins zijn tot nu toe goedaardig en conform de voorspellingen', luidt het.

De Mexicaanse griep heeft wereldwijd al minstens 7.500 doden geëist. In België heeft volgens de WHO het virus zijn piek al bereikt.
http://www.standaard.be/artikel/deta...3&kanaalid=769

Pieke 3 december 2009 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4474895)
Was al voor het vaccin aangekondigt op internet en vele (geloofwaardige) bronnen. Ik zelf heb ook dagelijks op nieuwssites vele waarschuwingen hieromtrent gegeven.

Cru gesteld: Wie niet horen wil moet voelen.
Je kan ze niet allemaal redden ;-)
Ik begin het zo langzaam aan beu te worden steeds te moeten vechten om de waarheid naar boven te brengen.
De waarheid zal zelf wel zijn weg vinden...

Van Dale vraagt of het zijn definitie van waarheid moet aanpassen:

waar·heid de; v -heden 1 het ware; overeenstemming van woorden met feiten: antwoorden naar ~; iem de ~ zeggen waar het op staat 2 iets dat waar is
waar bn echt, wezenlijk, niet gelogen: het is ~

Pieke 3 december 2009 17:08

Citaat:

hei gun, het vaccin heeft volgens jou dus al meer dan 7800 geconfirmeerde slachtoffers gemaakt?

illwill 3 december 2009 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 4475118)
hei gun, het vaccin heeft volgens jou dus al meer dan 7800 geconfirmeerde slachtoffers gemaakt?

Dat zijn van die berichten van zijn conspiracy sites...

Zoals de waterplas op mars/maan van een tijdje terug.

hamer 3 december 2009 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4473022)
Het jaarlijks griepvaccin wordt voornamelijk aan oudere chronisch zieke mensen gegeven, hierbij zal het oogmerk "rasveredeling" wel geen rol spelen dacht ik. Het is lang geleden dat ik met mijn ballen nog uit telen ging.

Oef, wat een opluchting.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be