![]() |
Het leven op p.be
Aangezien de meesten hier toch al wat maanden vertoeven hier, en een groot deel toch een verslaving heeft opgedaan ( :-P ), lijkt het me eens leuk om te horen wie er eigenlijk al spijt van heeft om hier te komen ;-)
Dus, mijn liefste anciens hier: hoe zit da hier, geeft p.be u een stijve (of iets nat) of is het al meer een gewoonte waar ge nie vanaf geraakt? Wij volgen in spanning ;-) |
Voor mij is dat een communicatiemiddel met de maatschappij :)
Hier zit nu es echt alles op elkaar gestampt. Een verslaving? Eerder al een gewoonte haha |
Eigenlijk niet nee.
Veel tijd verloren, maar ook een aantal heel toffe mensen leren kennen via dit forum. Dat laatste maakt dat eerste ruimschoots goed. |
Ik zou hier eigenlijk moeten wegblijven om mijn politieke tegenstrevers te sparen, maar ik heb een te slecht karakter.
|
O, en diegene die begin te zeiken dat geregistreerd met een "t" is, krijgt op zijn muil 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ongeveer hetzelfde, behalve dat laatste. Zo positief ben ik ook weer nie :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, eigenlijk wel, maar dat is al lang gepasseerd sinds de oprichting van die ene, grote, vrije zeverpraktijk hier :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh nee, ik heb geen spijt. Ik heb het wel nog nooit zo druk gehad in mijn leven :-D
En ik heb dankzij p.be op verboden knopjes mogen drukken :cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be