![]() |
Nu zijn de Israeliers dus ook tegen vrije meningsuiting. En ze noemen zich wel de enige democratie in het Midden-Oosten.
|
Citaat:
Citaat:
http://www.intelligence.org.il/eng/b...at/ar_4_04.htm zelfs Onkelinx zal moeten toegeven dat het "hier" wel gevolgd wordt met daden... |
En de link met radiostation?
|
Citaat:
|
Geef mij is deftig uitleg, als je iets gebruikt in uw argumentatie neem ik aan dat je het ook kan expliceren.
Bij deze vind ik uw goeikope uitleg niet voldoende :wink: |
Citaat:
|
Waarom ben je zo gefrustreerd als een mens om uitleg vraagt?
|
Citaat:
nog niet gevonden zeker? Kunt misschien hier eens om de hoek gaan kijken: ![]() voor zolang het er blijft staan |
Citaat:
of hebben die niks misgedaan? |
Citaat:
Citaat:
|
'Dag Allemaal' is weer zo'n *censuur* die geen kritiek op de piratenstaat Pisraël kan verdragen... :roll:
|
Och kom, voor de slechte verstaanders, of de laag IQ'ers.
Het is al een tijdje duidelijk dat Israël terreur met terreur vergeld.Niet lief of humaan, wel menselijk. Oftewel, schiet/ontplof een Israëli of sympatisant dood en je kan bommen en granaten terug verwachten.In dit geval was een Pro Hamas/Al Aqsa/whatnot radiozender een doelwit. Pech noemt men dat. Wie wind zaait zal storm oogsten. |
Citaat:
|
Citaat:
In de islamitiese cultuur is het zo dat wie het hardste slaat het respect krijgt, Israel heeft op allerlei manieren geprobeerd (onderhandelen enz), en heeft deze taktiek als laatste oplossing gevonden. Wie denkt dat dit eigen is aan Israel vergist zich. Ook de Israeli vinden dit NIET leuk. WAARSCHUWING: dit is geen racistische opmerking maar een culturele werkelijkheid die officieel bekend is - maar waar men over moet zwijgen (yes, circe? :wink: ). Of het iets met de Koran te maken heeft weet ik niet, maar ik weet wel dat op elk niveau geldig is in de arabo-islamietiese wereld. (Men kan het in onze streken uitproberen met straatbendes bijvoorbeeld. Als je harder slaat dan zij, of toont dat je niet bang bent, dan druipen ze meteen af.) |
Citaat:
Ik vind het goed dat er geen slachtoffers vielen. Het is een actie die volgens mij beter te rechtvaardigen is dan het zomaar (ok, niet zomaar, maar toch) met raketten beginnen schieten op auto's in een drukke straat. |
Citaat:
|
Mag Hamas geen radiostation financieren dan?
|
Citaat:
een radiostation waarmee ze 24uur per dag oproepen tot moord? ... nee merci, dat valt niet onder het recht op vrije meningsuiting ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be