Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Persmededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=132)
-   -   Basta ! : Het Tjoepke van de Ijsberg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=132145)

Politics.be 4 december 2009 13:30

Basta ! : Het Tjoepke van de Ijsberg

HET TJOEPKE VAN DE IJSBERG UITNODIGING ANJA HERMANS ANJA HERMANS ZAL U TE WOORD STAAN EN DE PERS VOORZIEN VAN EEN PERSMAP BETREFFENDE HAAR VEROORDELING IN HET DOSSIER KERNCENTRALE DOEL DE DREIGBRIEF HET CRIMINALISEREN VAN ACTIVISTEN DE COMPUTER VAN DE GELDER INFORMANT VAN STAATSVEILIGHEID OF MILITAIRE VEILIGHEID HET FALEN VAN HET PARKET EN DE GERECHTELIJKE POLITIE VAN DENDERMONDE DE AFSCHAFFING VAN DE WET FRANCHIMONT IN RECHTSGEBIED DENDERMONDE Een voorproefje vind u op de side www.indymedia.be WENST U AANWEZIG TE ZIJN OP DEZE PERSCONFERENTIE OP 15 DECEMBER 2009 TELEFONEER HET NUMMER 0484.622.326 HIER ZAL MEN UW GEGEVENS NOTEREN OM LATER DE LOCATIE EN HET UUR VAN DE BIJEENKOMST AAN U KENBAAR TE MAKEN BEDANKT EN SUCCES IN ALLES WAT U DOET

Bron: politics.be

roger verhiest 4 december 2009 16:56

Een pleidooi voor meer en betere politiediensten.

dominatrix 8 december 2009 16:14

Een pleidooi voor Anja Hermans achter tralies.

roger verhiest 8 december 2009 16:17

Heeft U al gesolliciteerd om cipier te worden ?

dominatrix 8 december 2009 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4482586)
Heeft U al gesolliciteerd om cipier te worden ?

Neen, ik heb een zeer goede en nuttige job. En U? Denk wel dat U daar heel goed in zou zijn ;-)

Btw, heb U ergens een vraag gesteld bij een persmededeling... krijg ik ook een antwoord?

roger verhiest 8 december 2009 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4482594)
Neen, ik heb een zeer goede en nuttige job. En U? Denk wel dat U daar heel goed in zou zijn ;-)

Btw, heb U ergens een vraag gesteld bij een persmededeling... krijg ik ook een antwoord?

Ik zit niet zo dikwijls op dit forum ? (heb je vraag nog niet gezien..)µ
Ik ben gepensioneerde en werk als vrijwilliger (dus zonder pree) met autisten. Dat heeft misschien wel iets "cipierachtigs".. maar dat is toch helemaal anders..

Allez ik ga uw vraag eens zoeken...

dominatrix 8 december 2009 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4482610)
Ik zit niet zo dikwijls op dit forum ? (heb je vraag nog niet gezien..)µ
Ik ben gepensioneerde en werk als vrijwilliger (dus zonder pree) met autisten. Dat heeft misschien wel iets "cipierachtigs".. maar dat is toch helemaal anders..

Allez ik ga uw vraag eens zoeken...

Zal U helpen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=132144

Jaani_Dushman 8 december 2009 20:45

Is er ook een interactieve sessie over het gebruik van de Caps-Lock-toets?

Nynorsk 8 december 2009 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4483164)
Is er ook een interactieve sessie over het gebruik van de Caps-Lock-toets?

je vindt alle uitleg daarover op de webside.

Jaani_Dushman 8 december 2009 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Politics.be (Bericht 4476513)
HET TJOEPKE VAN DE IJSBERG UITNODIGING ANJA HERMANS STOP
ANJA HERMANS ZAL U TE WOORD STAAN EN DE PERS VOORZIEN VAN EEN PERSMAP BETREFFENDE HAAR VEROORDELING IN HET DOSSIER KERNCENTRALE DOEL STOP
DE DREIGBRIEF HET CRIMINALISEREN VAN ACTIVISTEN STOP
DE COMPUTER VAN DE GELDER STOP
INFORMANT VAN STAATSVEILIGHEID OF MILITAIRE VEILIGHEID STOP
HET FALEN VAN HET PARKET EN DE GERECHTELIJKE POLITIE VAN DENDERMONDE STOP
DE AFSCHAFFING VAN DE WET FRANCHIMONT IN RECHTSGEBIED DENDERMONDE STOP
Een voorproefje vind u op de side www.indymedia.be STOP
WENST U AANWEZIG TE ZIJN OP DEZE PERSCONFERENTIE OP 15 DECEMBER 2009 TELEFONEER HET NUMMER 0484.622.326 STOP
HIER ZAL MEN UW GEGEVENS NOTEREN OM LATER DE LOCATIE EN HET UUR VAN DE BIJEENKOMST AAN U KENBAAR TE MAKEN BEDANKT EN SUCCES IN ALLES WAT U DOET

Zo is het hopelijk wat duidelijker. ;-)

ministe van agitatie 18 december 2009 16:09

Wat door Anja Hermans werd aangekondigd als een 'big bang' lijkt veel meer op een sisser en in plaats van een explosie zien we veeleer een implosie van het verhaal.

Uit de inmiddelds op indymedia gepubliceerde PV's leren we dat de politie op de in beslag genomen computer fragmenten heeft ontdekt van de anonieme brief maar ook van de opeisingsbrieven met betrekking tot de recente ALF-acties.

Heeft Anja nood aan een nieuwe zondebok nu ze opnieuw haar pollen dreigt te verbranden? Daar lijkt het toch op...

backfire 18 december 2009 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4482580)
Een pleidooi voor Anja Hermans achter tralies.

Een pleidooi voor het doordacht gebruik van caps

Herr Flick 18 december 2009 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 4498707)
Wat door Anja Hermans werd aangekondigd als een 'big bang' lijkt veel meer op een sisser en in plaats van een explosie zien we veeleer een implosie van het verhaal.

Uit de inmiddelds op indymedia gepubliceerde PV's leren we dat de politie op de in beslag genomen computer fragmenten heeft ontdekt van de anonieme brief maar ook van de opeisingsbrieven met betrekking tot de recente ALF-acties.

Heeft Anja nood aan een nieuwe zondebok nu ze opnieuw haar pollen dreigt te verbranden? Daar lijkt het toch op...

Ik denk eerlijk gezegd dat zij de enige is die nog denkt dat ze daar allemaal niks mee te maken heeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be