![]() |
Basta ! : Het Tjoepke van de Ijsberg
HET TJOEPKE VAN DE IJSBERG UITNODIGING ANJA HERMANS ANJA HERMANS ZAL U TE WOORD STAAN EN DE PERS VOORZIEN VAN EEN PERSMAP BETREFFENDE HAAR VEROORDELING IN HET DOSSIER KERNCENTRALE DOEL DE DREIGBRIEF HET CRIMINALISEREN VAN ACTIVISTEN DE COMPUTER VAN DE GELDER INFORMANT VAN STAATSVEILIGHEID OF MILITAIRE VEILIGHEID HET FALEN VAN HET PARKET EN DE GERECHTELIJKE POLITIE VAN DENDERMONDE DE AFSCHAFFING VAN DE WET FRANCHIMONT IN RECHTSGEBIED DENDERMONDE Een voorproefje vind u op de side www.indymedia.be WENST U AANWEZIG TE ZIJN OP DEZE PERSCONFERENTIE OP 15 DECEMBER 2009 TELEFONEER HET NUMMER 0484.622.326 HIER ZAL MEN UW GEGEVENS NOTEREN OM LATER DE LOCATIE EN HET UUR VAN DE BIJEENKOMST AAN U KENBAAR TE MAKEN BEDANKT EN SUCCES IN ALLES WAT U DOET
Bron: politics.be |
Een pleidooi voor meer en betere politiediensten.
|
Een pleidooi voor Anja Hermans achter tralies.
|
Heeft U al gesolliciteerd om cipier te worden ?
|
Citaat:
Btw, heb U ergens een vraag gesteld bij een persmededeling... krijg ik ook een antwoord? |
Citaat:
Ik ben gepensioneerde en werk als vrijwilliger (dus zonder pree) met autisten. Dat heeft misschien wel iets "cipierachtigs".. maar dat is toch helemaal anders.. Allez ik ga uw vraag eens zoeken... |
Citaat:
|
Is er ook een interactieve sessie over het gebruik van de Caps-Lock-toets?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat door Anja Hermans werd aangekondigd als een 'big bang' lijkt veel meer op een sisser en in plaats van een explosie zien we veeleer een implosie van het verhaal.
Uit de inmiddelds op indymedia gepubliceerde PV's leren we dat de politie op de in beslag genomen computer fragmenten heeft ontdekt van de anonieme brief maar ook van de opeisingsbrieven met betrekking tot de recente ALF-acties. Heeft Anja nood aan een nieuwe zondebok nu ze opnieuw haar pollen dreigt te verbranden? Daar lijkt het toch op... |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be