Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   verkiezingsprogramma stalin-partij (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13225)

jan hyoens 3 mei 2004 11:20

Normaal gingen de josif vissarionovitsj dzoegasjvilli-aanhangers op 1 mei hun programma naar buiten brengen! Kunnen ze dat hier eens op het forum smijten? Kwestie van eens goed te lachen!

Gentenaar 3 mei 2004 15:10

Eerst bekomen van het Vlaams Blok programma...

Vladimir 3 mei 2004 15:31

Doe eens de moeite om naar www.pvda.be te surfen en ge zult op uw wenken bediend worden.

Spelev 3 mei 2004 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Normaal gingen de josif vissarionovitsj dzoegasjvilli-aanhangers op 1 mei hun programma naar buiten brengen! Kunnen ze dat hier eens op het forum smijten? Kwestie van eens goed te lachen!

Voor u zeker :lol: :lol: :lol:

Percalion 3 mei 2004 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vladimir
Doe eens de moeite om naar www.pvda.be te surfen en ge zult op uw wenken bediend worden.

de stalinpartij is een synoniem voor pvda, neem ik aan?

FallenByTheHand 3 mei 2004 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vladimir

ja, alhoewel sommioge PvdA'ers er hier in slagen om - ondanks bewijsmateriaal - te ontkennen dat ze een stalinpartij zijn.

amedee 4 mei 2004 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FallenByTheHand
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion

ja, alhoewel sommioge PvdA'ers er hier in slagen om - ondanks bewijsmateriaal - te ontkennen dat ze een stalinpartij zijn.

Het is niet omdat we informatie over Stalin op onze site hebben staan, dat we een "stalinpartij" zijn.

Het valt me toch weer op dat de lsp zijn anticommunistische traditie verderzet door onmiddellijk te reageren op een fascistische uitlating.
Het is duidelijk aan wiens kant jullie staan...

Pelgrim 4 mei 2004 10:00

:lol:

zijn de trotskisten nu nog altijd met die vuile imperialisten van de CIA aan het meeheulen? Schande!

FallenByTheHand 4 mei 2004 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door amedee
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FallenByTheHand

Het is niet omdat we informatie over Stalin op onze site hebben staan, dat we een "stalinpartij" zijn.

Het valt me toch weer op dat de lsp zijn anticommunistische traditie verderzet door onmiddellijk te reageren op een fascistische uitlating.
Het is duidelijk aan wiens kant jullie staan...

Dus kortom we zijn sociaal-fascisten ?? :lol: :lol: :lol:
wacht maar tot Guderian dit hoort !!!! vertel hem maar dat we één en dezelfde zijn :lol:
Al die anti-NSV betogingen, waar het grootste mobiliteitswerk altijd door ons werd gedaan, allemaal fake !!! :lol:

Nee, mijn reactie was niet op Jan Hyoens, maar op die vivanter daar, Percalion. En als ge mij aan de kant van het kapitalisme/liberalisme noemt omdat ik op een pro-kapitalistische persoon reageerde, bedenk dan dat gij nu een sociaal-fascist zijt omdat gij op een sociaal-fascist reageerde... :wink:

Brugge Veilig en Leefbaar 4 mei 2004 12:05

Citaat:

Stonden die niet aan het standbeeld van Lieven Gevaert in Mortsel te roepen: " Beste kameraden, blablablabla..." ? :lol:

jan hyoens 4 mei 2004 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Citaat:

Stonden die niet aan het standbeeld van Lieven Gevaert in Mortsel te roepen: " Beste kameraden, blablablabla..." ? :lol:

Jawadde, beste kameraad! Dan is Boma er ook ene! :lol:

GC 4 mei 2004 15:31

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar

Jawadde, beste kameraad! Dan is Boma er ook ene! :lol:

Op de acties van de dokwerkers verspreidde het Blok een pamflet dat begon met de aanspreektitel "Kameraden". Wellicht was dat puur opportunisme?

FallenByTheHand 4 mei 2004 16:10

~ iets

Spelev 4 mei 2004 17:49

:lol: :lol: :lol: Tis weer een LSP onderonsje in een topic als: "verkiezingsprogramma stalin-partij" hebben jullie niets anders te doen dan links aan te vallen (rechts mischien).

Onozelaars en vooral ook zielig.

GC 4 mei 2004 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spelev
:lol: :lol: :lol: Tis weer een LSP onderonsje in een topic als: "verkiezingsprogramma stalin-partij" hebben jullie niets anders te doen dan links aan te vallen (rechts mischien).

Onnozelaars is met een dubbele 'n'.

Waar zie jij een "aanval" van een LSP'er tegenover links? Ik lees er hier geen. Of is iets zeggen al voldoende? Je bent precies een beetje lichtgeraakt.

Spelev 4 mei 2004 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:

Waar zie jij een "aanval" van een LSP'er tegenover links? Ik lees er hier geen. Of is iets zeggen al voldoende? Je bent precies een beetje lichtgeraakt.

Kerel toch iedereen ziet het buiten LSP'ers.

NVG 4 mei 2004 18:00

Misschien zou het geen slecht idee zijn om op enkele weken van de verkiezingen eens over inhoud te gaan debatteren in plaats van elkaars partijen af te schilderen op basis van geschiedkundige feiten. Enfin...;'t is maar een idee :wink:

Spelev 4 mei 2004 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NVG
Misschien zou het geen slecht idee zijn om op enkele weken van de verkiezingen eens over inhoud te gaan debatteren in plaats van elkaars partijen af te schilderen op basis van geschiedkundige feiten. Enfin...;'t is maar een idee :wink:

Dat is al geprobeerd maar ze gebruiken altijd Stalin als argument tegen ons waar het ook over gaat.

GC 4 mei 2004 18:35

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC

Kerel toch iedereen ziet het buiten LSP'ers.

Gelukkig doorzie jij al die CIA-praktijken (zie: http://www.marx.be/NL/doc/trotskif.htm )

8)

KingHagar 5 mei 2004 08:36

wooow, die is lachen :D :D :D :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be