![]() |
weekend tip
in de lesvrije week zou ik graag met mijn vriendin voor een weekendje naar de ardennen gaan. bedoeling is om een weekend effektief in natuur te kunnen wandelen (kabbelende beekjes, uitgestrekte dennebossen, stijle hellingen, een rots hier en daar... ge kent het wel). nu ben ik op zoek naar een goede lokatie hiervoor. optimaal is dus een klein dorpke (overnachten in hoteleke wel, iets te koud voor de tent) omringd door bos.
nu komt mijn vraag. zijn er onder jullie die zeggen: "wel, als ge dat wilt moet ge zéker naar ...(in te vullen op de stippellijntjes) gaan"? dank bij voorbaat voor de reakties die bijdragen tot mijn uiteindelijk besluit! |
Houffalize?
|
:cheer: berre :cheer:
Goeie tip (maar wel een vage, sorry, 't is lang geleden); ge draait in Yvoir van de Maas weg en dan draait ge nog wat links en ook wel eens rechts en dan staat daar plots langs de linkerkant een oud maar zeer deftig 'gastenverblijf'. Ik heb er ooit met mijn toenmalige vriendin (nu mijn echtgenote) een weekend verbleven. Als ik in Yvoir ben denk ik dat ik er zo naartoe zou kunnen rijden. Zal ik anders meegaan misschien? ;-) |
Citaat:
;) |
Citaat:
jaja 't is ook lang geleden dat ik hier nog heb gezeten. het leven van een student is verdorie druk soms! ik zal eens googleearthen wat ge hebt beschreven :-) |
Hangt van het budget af nietwaar. Enige richtlijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon bij je vriendje gaan, filmpje zien.. enzo :-o
|
Citaat:
|
ik heb een logeerkamer.
altijd welkom. |
Citaat:
Rustig gelegen, leuke wandelomgeving. Bossen, maar ook weiden en velden, de Lesse die voorkabbeld, niet te ver van de "beschaving" zoals Han Sur Lesse, Redu -met zijn boeken en zijn sateliet toestanden van Lessieve en Rochefort. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be