Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   weekend tip (https://forum.politics.be/showthread.php?t=132327)

berre 8 december 2009 19:36

weekend tip

in de lesvrije week zou ik graag met mijn vriendin voor een weekendje naar de ardennen gaan. bedoeling is om een weekend effektief in natuur te kunnen wandelen (kabbelende beekjes, uitgestrekte dennebossen, stijle hellingen, een rots hier en daar... ge kent het wel). nu ben ik op zoek naar een goede lokatie hiervoor. optimaal is dus een klein dorpke (overnachten in hoteleke wel, iets te koud voor de tent) omringd door bos.

nu komt mijn vraag. zijn er onder jullie die zeggen: "wel, als ge dat wilt moet ge zéker naar ...(in te vullen op de stippellijntjes) gaan"?

dank bij voorbaat voor de reakties die bijdragen tot mijn uiteindelijk besluit!

Weezer 8 december 2009 19:40

Houffalize?

BigF 8 december 2009 19:43

:cheer: berre :cheer:

Goeie tip (maar wel een vage, sorry, 't is lang geleden); ge draait in Yvoir van de Maas weg en dan draait ge nog wat links en ook wel eens rechts en dan staat daar plots langs de linkerkant een oud maar zeer deftig 'gastenverblijf'. Ik heb er ooit met mijn toenmalige vriendin (nu mijn echtgenote) een weekend verbleven. Als ik in Yvoir ben denk ik dat ik er zo naartoe zou kunnen rijden.
Zal ik anders meegaan misschien?
;-)

Weezer 8 december 2009 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 4483048)

Goeie tip (maar wel een vage, sorry, 't is lang geleden); ge draait in Yvoir van de Maas weg en dan draait ge nog wat links en ook wel eens rechts en dan staat daar plots langs de linkerkant een oud maar zeer deftig 'gastenverblijf'. Ik heb er ooit met mijn toenmalige vriendin (nu mijn echtgenote) een weekend verbleven. Als ik in Yvoir ben denk ik dat ik er zo naartoe zou kunnen rijden.
;-)

Oow, d�*é?

;)

berre 8 december 2009 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 4483048)

;-)

BigF :cheer:

jaja 't is ook lang geleden dat ik hier nog heb gezeten. het leven van een student is verdorie druk soms! ik zal eens googleearthen wat ge hebt beschreven :-)

maddox 8 december 2009 19:47

Hangt van het budget af nietwaar. Enige richtlijn?

berre 8 december 2009 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 4483058)
Hangt van het budget af nietwaar. Enige richtlijn?

goedkoop als het even kan :-) geen viersterrenhotels dus! iets simpel en eenvoudig, maar wel proper welteverstaan..

BigF 8 december 2009 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 4483057)
BigF :cheer:

jaja 't is ook lang geleden dat ik hier nog heb gezeten. het leven van een student is verdorie druk soms! ik zal eens googleearthen wat ge hebt beschreven :-)

Er is daar in de buurt ook een kleine camping (met allemaal stacaravans). Maar die is aan de rechterkant. En ook op een andere baan. Maar ook wel startend vanuit Yvoir. Leuke aan die camping is dat daar buiten het seizoen niet veel volk rondloopt en dat ze een leuke campeerplaats voor tenten (2) hebben, helemaal aan het einde van de camping naast de rivier de Bocq. Daar zit je echt in de bossen naast een klaterend riviertje maar dan wel in een tent natuurlijk. Waardeloze tip dus. Maar toch, ge weet maar nooit.

bgf324 8 december 2009 22:25

Gewoon bij je vriendje gaan, filmpje zien.. enzo :-o

berre 8 december 2009 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4483352)
Gewoon bij je vriendje gaan, filmpje zien.. enzo :-o

't is een vriendinneke, en ernaartoe gaan en filmpkes zien is nu niet direkt mijn idee van eens iets speciaal doen;-)

Nynorsk 8 december 2009 23:23

ik heb een logeerkamer.
altijd welkom.

maddox 8 december 2009 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 4483068)
goedkoop als het even kan :-) geen viersterrenhotels dus! iets simpel en eenvoudig, maar wel proper welteverstaan..

Dan kan ik helaas niet helpen. Ik zou je anders Le Relet kunnen aanbevelen.
Rustig gelegen, leuke wandelomgeving. Bossen, maar ook weiden en velden, de Lesse die voorkabbeld, niet te ver van de "beschaving" zoals Han Sur Lesse, Redu -met zijn boeken en zijn sateliet toestanden van Lessieve en Rochefort.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be