![]() |
Voor wie nog twijfelt: 42 vragen op http://www.standaard.be/Extra/Verkie...stemadvies.asp
Mijn uitslag (afzonderlijke partijen): 1. Groen! 2. Sp.a. 3. Spirit 4. Cd&V en Vivant 6. VLD 7. NVA 8. Vlaams Blok Mijn uitslag (kartels): 1. Groen! 2. Sp.a.-Spirit 3. CD&V-NVA 4. VLD-Vivant 5. Vlaams Blok Aanvaardbaar resultaat. Jammer dat de LSP niet in de lijst is opgenomen... |
1. N-VA
2. CD&V 3. VB 4. Groen! 5. Spirit 6. SP.A 7. VLD 8. Vivant |
1 VB
2 NVA 3 CD&V 4 SPIRIT 5 GROEN! 6 VLD 7 VIVANT 8 SPA volledig mee eens |
Een raar resultaat, maar heb de indruk dat er weer heel veel vragen ivm de SPA en Groen inzaten.
Per partij: 1. CD&V 2. N-VA 3. Groen! 4. VB 5. SPA 6. Spirit 7. VLD 8. Vivant Per kartel: 1. N-VA + CD&V 2. Groen! 3. VB 4. SPA + Spirit 5. VLD + Vivant |
Voor mij was het:
1. N-VA 2. CD&V 3. VLD 4. VB 5. Spirit 6. Vivant 7. SP-A 8. Groen! Stevaert en Dua zullen aan mij alvast weinig hebben... 8) |
VB VLD N-VA CD&V Spirit Vivant SP.A Groen!
Maar dat wist ik al Vld tweede partij van mij. |
Wat een lachertje
1 VB 2 SPA/SPIRIT 3. CD&V/NVA 4. Groen! 5. VLD/Vivant VB en SPA/sprit 1 en 2 zijn ditr geen 2 extremen langs links en rechts... De vragen waren trouwens weinig genuanceert. zoals bijvoorbeeld die over subsidies voor moskeefabrieken. Ik vind dat geen van beiden subsidies moeten krijgen. |
1. VLaams Blok
2. N-A 3. Groen 4. CD&V 5. VLD 6. Spirit 7. Spa 8. Vivant Bij de kartels: 1. Vlaams Blok 2. CD&V-N-VA 3. Groen 4. VLD-Vivant 5. Spa-Spirit Wat mij opvalt, is mijn resultaat voor Groen. Ik ben voor het behoud van natuur en vind het belangrijk dat er aan het leefmilieu wordt gedacht. Maar daar heeft Groen toch niks mee te maken: dat zijn zeer linkse, extreem-progressievelingen. Er klopt dus het een en ander niet naar mijn gevoel. |
zoals verwacht...
Spirit Groen! SP.A CD&V N-VA Vivant VLD VB |
De vragen waren trouwens weinig genuanceert. zoals bijvoorbeeld die over subsidies voor moskeefabrieken.
Ik vind dat geen van beiden subsidies moeten krijgen.[/quote] neen we laten het financieren door kapitaalkrachtige fundamentalisten... Ku Kux Klan en Al Quada ... Proficiat. |
Ik laat mij door niemand, behalve mezelf, wijsmaken voor wie ik zou moeten stemmen.
ze kunnen hun stemadvies steken waar de zon nooit schijnt. |
Citaat:
|
partij:
1. sp.a 2. groen! 3. spirit 4. cd&v 5. vivant 6. nv.a 7. vld 8.vb kartels: 1. sp.a/spirit 2. groen! 3. cs&v/nv-a 4. vivant/vld 5. vb Ik geloof wel dat het eens zou kunnen kloppen bij mij ja.. Ik vond de vragen wel erg genuanceerd, de antwoorden te beperkt. |
Per partij:
1. Vivant 2. VLD 3. Spirit 4. N-VA 5. VB 6. CD&V 7. Groen! 8. SP-A Per kartel: 1. VLD-Vivant 2. VB 3. CD&V-N-VA 4. Groen! 5. SPA-Spirit Min of meer zoals verwacht. Maar tussen standpunten van een partij en het beleid is de kloof soms zeer groot. Het is het absoluut uitgesloten dat paars van mij een stem krijgt. Volgens deze test zou het kartel tussen Vivant en VLD voor mij een reden moeten zijn om nu zeker voor Vivant te stemmen (een gigantische zuil manifesteert zich op mijn scherm), terwijl het bij mij net omgekeerd is. |
Sommige vragen waren moeilijk. Bvb:
Overheidssteun aan bedrijven moet altijd gekoppeld zijn aan een harde werkgelegenheidsgarantie Ik mis de optie: De overheid moet geenenkel bedrijf steun geven. Enfin, zag er uit zoals ik verwachtte: VLD Vivant (op gelijke hoogte)N-VA VB CD&V Spirit SP.A Groen! Het kartel is voor mij dus een goeie zaak. |
1. VB
2. NVA 3. CD&V 4. VLD 5.Spirit 6.Vivant 7.Groen 8.Spa 1.VB 2.CD&V NVA 3. VLD Vivant 4. Groen 5. Spa Spirit los in de roos!! |
Per partij:
1. CD&V 2. SP.A 3. N-VA 4. Spirit 5. Groen! 6. Vivant 7. Blok 8. VLD Per kartel: CD&V N-VA SP.A Spirit Groen! Blok! VLD-Vivant |
Groen
Spa Spirit Vivant CD&V NVA VLD VB |
1. Groen!
2. Spirit 3. SP.a 4. Vivant 5. CD&V 6. N-VA 7. VLD 8. VB De groeten aan Jules :wink: |
Per partij
VLD VB SP.A CD&V Vivant Groen! Spirit N-VA Resultaten, per kartel VLD Vivant VB SP.A Spirit CD&V N-VA Groen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be