![]() |
Minarettenverbod Zwitserland is een idee van.............
ISTANBUL/GENEVE - Een van de voornaamste architecten van het fel omstreden minaretverbod in Zwitsersland is een in de Turkse plaats Izmir geboren Zwitser van Turkse afkomst.
http://www.nu.nl/buitenland/2140803/...retverbod.html :rofl: |
Citaat:
|
En Mahalingam heeft ook een tof artikelke gevonden over hoe de moslims onder elkander verbieden om nog een moskee te bouwen!
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.refdag.nl/artikel/1450365...+uitgezet.html |
Citaat:
|
"Mevrouw" ???
Citaat:
Essed is een valse slang. Onthou dat ! :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rofl:
Zwitserland ... blablabla ... ondemocratisch ... blablabla ... duistere bladzijde ... blablabla ... strenge maatregelen ... blablabla ... moslimpje pesten ... blablabla ... Turkije veroordeelt Zwitserland ... blablabla ... geld weghalen van Zwitserse bankrekeningen ... blablabla ... verontwaardiging ... blablabla ... godsdienstvrijheid ... blablabla .. wég met kerktorens ... blablabla ... ...en dan krijg je dit op je boterham, hoe voelt dat nou? :rofl: |
Citaat:
Overigens heb ik het nooit ondemocratisch genoemd. Het is bovendien langs beide kanten overroepen. Maar verstandig vind ik de Zwitserse beslissing niet. Het zorgt opnieuw voor een verdere polarisering. Maar goed. Kan je ons even verlichten wat er wereldschokkend zou zijn aan de openingspost? Of zijn de politieke tegenstellingen binnen Turkije zelf dan echt niet gekend hier? |
Citaat:
|
Citaat:
Wereldschokkend had ik de openingspost nou ook weer niet genoemd èh, beetje geloofwaardig blijven hoor. |
Citaat:
Kan u ons dan even duidelijk maken wat er dan (welliswaar niet wereldschokkend maar toch) verbazend is aan het openingsbericht? Bijvoorbeeld zorgde de Turkse wetswijziging die hoofddoeken toeliet op universiteiten voor een golf van protest. Blijkbaar valt het voor bepaalde mensen moeilijk te snappen dat je ook binnen één land politieke tegenstellingen en conflicten hebt. |
Citaat:
de enige reacties - inclusief de jouwe - waren; "en dan" - niks; collectieve verontwaardiging meer...zette me zo'n beetje aan't denken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be