![]() |
Het goede doel
Ik ben een redelijk goed mens , vind ik toch van mezelf , immers , ik stort maandelijks 20 Euro voor één of ander goed doel zals Child Focus , broederlijk delen , 11.11.11 , welzijnswerk in mijn parochie , die kopen dan voedselpaketten en kleren voor arme gezinnen , en als toemaatje koop ik jaarlijks een sticker van het rode kruis aan één of ander warenhuis .
Zitten hier nog milde weldoeners 8-) |
Ik vraag me eerder af hoe goed die goede doelen nog zijn ;-)
|
Citaat:
Ik ben alvast redelijk goed ;-) |
Telt lidmaatschap van iets ook als geven?
|
Citaat:
Enfin , voor een orgaanisatie met een goed doel hé . |
Citaat:
|
Kom op tegen kanker
ALS stichting |
Vogelbescherming, VOC, dierenasiel Oostende, links en rechts wel nog een, andere of meerdere organisatie maar geen enkele waar "de mens" als centrale begunstigde staat, mensen moeten maar slim genoeg zijn, ze beweren dat trouwens in ruime mate van zichzelf.
|
ik luister naar mensen als die ineens tegen mij beginnen praten :-D
|
Ik steun het Zythos VZW
|
Rode Kruis
Gaïa Oxfam |
|
VZW België
+ dochteronderneming Wallonië NV en in veel mindere mate Vlaanderen vzw |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben Foster Plan ouder. Gerichte hulp. Ik wéét wie mijn geld krijgt en wat daarmee wordt gedaan.
|
Spijtig voor het rooi kruis, ik zou wel iets willen geven, maar ze zullen het toch niet aanvaarden.
|
Music For Life :cheer:
|
Citaat:
Nee, serieus, ik vind dat iedereen die geen sex heeft of honderd percent zeker is van zijn partner (of bij wissel van een partner geen bloed geeft tijdens de incubatieperiode van meer dan drie maanden en zich dan laat testen) en geen drugs gebruikt moet kunnen bloed geven ongeacht welke seksuele geaardheid. |
Citaat:
AIDS is pas 100% zichtbaar bij 6 maanden ;-) Al is de 3-maanden test behoorlijk sluitend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be