![]() |
hollanders genetisch gehandicapt
ooow wat zijn die keejzen stil!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De échte bourgondiër, de vlaming, drinkt en masse zonder een genetische afwijking te hebben. Dat, beste keejs, is het verschil tussen een primitieve barbaar uit de lowlands en de ware Cultuur van de Vlaming. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor een technische definitie verwijs ik u door naar de heer Koordeman, bovengeciteerd. Om u alvast in de juiste sfeer te brengen een ander voorbeeld van genetische afwijking: mongoloïden. |
Nou... Nou... Dwarsgebakken watermeloen!
|
Iedere vorm van genetische evolutie is het gevolg van een genetische afwijking.
|
Citaat:
Medelijden. |
Citaat:
...en als ze chauvinist willen zijn, hebben ze nog steeds de La Trappe ;-) |
Heineken staat tot bier als slettebotten staan tot schoeisel?
|
Citaat:
|
Citaat:
?? HELEMAAL niet. heineken staat tot bier als plastieken crocky sandalen tegen fuck me laarsjes |
Citaat:
|
Citaat:
gij hebt ook niet veel verbeelding hé... bon, ik kruip in mijne nest. tot volgende gelegenheid! |
Citaat:
ik hoor hem nog altijd roepen "miljaarde nondegodverdoemme, heeft die smeerlap wéér in mijn botten gezeken"....:lol::lol: |
Citaat:
Elk land lijkt te denken dat zijn jongeren het meest drinken van de hele wereld. Zoveel stupiditeit in de wereld. Je zou voor minder beginnen drinken als jongere. |
Citaat:
Neem bijvoorbeeld die Belgische uitvinder van het internet, een tijdje geleden was die hier op het nieuws, en trots dat we zijn. Ondertussen heb ik op het BBC-nieuws ook zo een Engelse uitvinder van het internet gezien. En daarna op het Duitse nieuws de Duitse uitvinder... |
Citaat:
|
Citaat:
Die Vlaamse massa die drinkt heb gewoon andere afwijkingen die niet toe te schrijven zijn aan serotonin. De ware Cultuur van de Vlaming is zodanig dat ik er nog niet eentje tegengekomen ben die lol kan hebben zonder dat er alcohol aan te pas komt :roll: |
Citaat:
Leer eerst schrijven, vooraleer je aan zelfverloochening begint. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be