![]() |
"IK VERACHT UW MENING, MAAR IK ZOU ER MIJN LEVEN VOOR GEVEN OPDAT U DIE MENING KUNT BLIJVEN UITEN."
Zo sprak Voltaire meer dan 200 jaar geleden... Alzo veroordeelt hij eigenlijk, 'de l'oûtre tombe', de Gentse rechter. Deze laatste degradeert zich door zijn arrest eigenlijk tot een middeleeuws baljuwtje, dat in dienst staat van de plaatselijke graaf of baron... |
Er zijn grenzen binnen dewelke je je mening mag uiten. Mijn grens is laster en eerrof en daar valt racisme (het predikken van haat en discriminatie) ook onder!
|
Inderdaad, en daar heeft het VLaams Blok zich NIET schuldig aan gemaakt. Wel bijvoorbeeld DE GUCHT en TOBBACK...
|
Citaat:
|
Volgens die logica zou iedereen die ooit het Vlaams Blok nazis genoemd heeft ook moeten veroordeeld worden.
amai dan gaan ze nogal werk hebben. He Guy uw 200.000 jobs zitten hier. 'k hem ze gevonden. |
Citaat:
|
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
|
Citaat:
Plus diegenen die het blok ondemocratisch noemen. enz... Sorry, maar je moet consequnt zijn hé ! |
Citaat:
In 1907 gaf Beatrice Hall een boek uit waarin ze zei dat dat iets was dat Voltaire zou kunnen gezegd hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bron: Legends, lies & cherished myths of world history - Richard Shenkman |
Wat ne zever, die Hall heeft dus plagiaat gepleegd...
Voltaire sprak Frans, Hall niet. |
Nog een aantal van Voltaire die ik gevonden heb en hier wel van toepassing zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je snapt het nog steeds niet. Goed, bewijs dan maar eens dat Voltaire dat gezegd heeft. |
Ik ga daar niet op in, geen tijd en geen boeken bij de hand. Bovendien probeer jij de essentie van deze thread te ontwijken. Daar trap ik niet in... :roll:
|
En wanneer is er dan laster en/of eerroof gepleegd tegen het VB door de media en de 'democratische' parijen??
|
Citaat:
"Mestkevers" "Neo-nazi's" "Racisten" "Ondemocratische partij" enz...enz... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be