![]() |
Nederland moet de Westerschelde nu geheel aflsuiten:
Flora en fauna zullen anders zeer te lijden hebben van het gif dat op weg is naar dit Nederlandse water.
|
Citaat:
|
Ach om de zee te beschermen zullen we moeten en anders moet je de Brusselaars de oorlog verklaren voor de puinhoop die ze hebben verzwegen. Dit zelfde water stroomt ook door Antwerpen. Contaminatie is wel het laatste wat we willen. Dat is net zoiets als de varkenspest verzwijgen en de mexicaanse griep.
|
Simpelste optie, en die mag NU wel toegepast worden, een goeie ouwerwetse USSR citybuster van 20 megaton , in een luchtexplosie boven Brussel.
We zijn niet thuis, en Citadel Chaos kan wel herbouwd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan nog, de wind staat nu noordelijk, dus, wallonië en Frankrijk krijgen die "restjes". Who cares? |
Citaat:
Kortom dit heeft geen zin. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het vegiftigde water zou opgeslagen kunnen worden in tankers in de haven van Antwerpen. |
Citaat:
|
Citaat:
En ze hebben nog praatjes ook als het om uitidiepen gaat. Een gif/vuil-belasting invoeren, lijkt me de beste optie. |
Citaat:
Dank je, djimi & C° |
Citaat:
Soit, nu ff ernstig: ik weet niet wat de mogelijkheden van Vlaanderen zijn, maar het gebeurde is onaanvaardbaar: ik hoop dat ze 't Brussels Gewest een miljoenenschadeclaim aansmeren voor dit milieuschandaal. (Niet dat 't veel uitmaakt, Brussel wordt toch al gefinancierd met ons geld:|) |
Dat er een technische storing kan optreden in een waterzuiveringsinstallatie kan ik nog inkomen.
Dat de directeur dat twee volle weken verzwijgt voor de buitenwereld is een schande. Moeten de Zeeuwen en Hollanders nu weer Belgisch stront, pis en maandverband opruimen ? Zou Franstalig stront anders stinken dan die uit Vlaanderen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be