![]() |
66 uren week.
Ben ik nu zot ? Of ga ik wel degelijk mijn bewustzijn duwen in een 66 uren week waarvan soms eens nen dag verlof.
Ja ik denk dat ik dat ga doen. Als ik nu aan een pree kom van 2300 netto ... hoeveel belastingen moet ik dan afdragen? 1 kind ten laste, hoofd van het gezin en mijn vriendin werkt part time, maar deel hier onze inkomens niet he :) Die 2300 netto is puur speculatie want werken met overuren is een onregelmatig loon he. |
als ge zegt netto is daar al belasting vanaf ? Bruto bedragen zeggen meer...
|
Goe zot gij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik krijg echt den indruk dat ik lui ben. :lol: Geld is ook niet alles ze, allez als ge het verkrijgt door te werken. |
Citaat:
Op Uw overuren moet je een smak méér belasting betalen ,méér dan 70% van Uw totale uurloon.... U zal dit wel merken als U uw aanslagbiljet van dat belastingsjaar dient te betalen... |
Zoveel overuren, goed zot. Dat uw baas een halftijdse collega aanwerft.
|
Een goede kennis van mij doet zelfs 2 full-time jobs, in de week in de bouw (doet zelfs dagelijks overuren) en in het weekend op fabriek...ruim 84 uren per week!!!! Hij verschoot ook als zijn belastingsbrief toekwam....
|
Citaat:
1 kind ten laste zes en zestig uur per week zoek eens een baas die u niet in 't zak zet ;-) |
leer misschien pokeren ? :-D
|
Eén tip. Vooral véél onkosten maken. Anders ga je op het einde van het jaar groen schijten als je je brief krijgt. Een moto (woning-werkverkeer) is al een goed begin.
|
Je kunt ook voorstellen je overuren in het zwart te krijgen maar dat ga een eerlijke burger als jij natuurlijk niet doen.
|
Citaat:
On-topic: ja, goe zot! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn moto's waren goed voor gemiddeld zo'n 1500 Eu terug gave per jaar. Gewoon alle bonnetjes en fakturen bijhouden, optellen, daar je gemaakte km'rs bijtellen en indienen. PS: er staat (nog) geen prijsberking op bv een kostuum. Als je echt goe gerief koopt is dat alleen al gemakkelijk tussen de 800 en 1200 euro. Enfin rekent zelf maar eens uit hé. Ga maar eens in een goede moto zaak gaan kijken wat die kledij kost. Och en geen files hé. Allé als je een beetje kunt rijden dan toch. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be