![]() |
kosten voor de burger door de opwarming?
Welke maatregelen zal men ons opleggen en wat zal het ons kosten,dat vraag ik me af?
Anders gaan leven zou ons kosten moeten besparen maar is dat ook werkelijk zo,ik heb zo mijn twijfels. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus anders gaan leven moet het niet anders gaan leven 5 keer duurder maken, zodat men, als men "anders" (ttz met 5 keer minder) gaat leven, terug "in evenwicht" komt. Dat kan niet anders dan heel veel kosten veroorzaken. |
allemaal zever om ons uit te persen
... The Great Global Warming Swindle [1 of 8] http://www.youtube.com/watch?v=BeY8oqAGhyA |
Citaat:
|
Citaat:
De opwarming terug dringen is zogoed als onmogelijk. Men kan ze hoogstens een klein beetje vertragen, alhoewel ik daar mijn twijfels over heb. Hoeveel dat de mensheid gaat kosten is een groot vraagteken. Maar moest de gemiddelde temperatuur nu met 3° stijgen zullen de economische en sociale kosten niet te overzien zijn. Alleen al de opmars van tientallen miljoenen Afrikanen en zuid Europeanen zal noordelijk gelegen landen totaal uit balans brengen. Maar troost je tegen de tijd dat het zover is zal niemand je nog in gedachten hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be