![]() |
Ecolo laat de Zenne stinken
't Rioolwater van 't Brussels Gewest
heeft wederom de Zenne verpest. 't Geroemd "goed bestuur" bracht een signatuur van Ecolo op het drijvend mest. ![]() Zenne : de Maddens-verrottingsstrategie ? |
De Franse multinational Veolia laat dus met opzet de vissen sterven in half Vlaanderen en beschijt noordelijk Nederland gewoon om de Brusselse regering onder druk te zetten ??
Nederland en België kunnen beter Frankrijk militair aanvallen. De kernwapens op Kleine Brogel kunnen ons nog goed van pas komen nu. De Nederlandse en Belgische regeringen moeten alle activiteiten van Veolia verbieden op beider grondgebieden. Geen Veoliatreinen meer, geen Veolia afvalverwerking meer, ... . En om de nieuwe Napoleon Sarkozy onder druk te zetten even de verkoop van Fortis laten springen door onze gerechtshoven. Onze kerncentrales terug in eigen handen nemen, de grenzen sluiten met Frankrijk, ... |
Dammeke bouwen aan vlaamse kant, en laat dan heel het brussels deel maar overstromen.
een goeie, degelijke en snelle oplossing voor het probleem. |
Citaat:
Als het zo moet kunnen we Brussel missen, het stinkt daar. Dit land is letterlijk aan het wegrotten. Vlaaderen Vrij !!!! En dan maar de hollanders verwijten dat ze de schelde niet uitdiepen, laat Belziek eens hand in eigen stront steken. Hoe is die reclame voor WC papier weer? "Koning Keizer Admiraal, popla kenne ze allemaal", behalve die in Laken zit. Die laat de Zenne volschijten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
't is weer in de sjakosj
|
[Ecolo heeft al eens in de federale regering gezeten.
Toen slaagde Ecolo erin om Zaventem ’s nachts plat te leggen. Even toelichten. De PS in Walloniê zit aan de linkervleugel zoals Ecolo. Die vinden ekaar. In het Bestuur van de luchthaven van Luik ( Biercé) zit Vlamingenhater nr1 Happart0. Die zou dolgraag de werkgelegenheid van Zaventem ( Vlaanderen ) naar Wallonië ( Biercé) brengen. Omdat te bekomen werd een rol weggelegd de Brusselse regering. Daar zaten Ecolo en Ps samen. Via een “pestdecreet” werden de geluidsnormen enkel in Brussel erg hoog gelegd. Geen enkel vliegtuig mocht ’s nachts nog opstijgen in Vlaanderen ( Zaventem) en boven Brussel vliegen. Eerste resultaat van dat “pestdecreet” was de verhuis van DHL. Nachtvluchten vertrekkende vanuit Biercé stuiten in Wallonië op bijna geen weestand. Het einde van de baan om op te stijgen ligt nu eenmaal aan Vlaamse kant. En voor Ecolo mochten de Vlamingen gerust met geluidsoverlast zitten s’ nachts. Copy paste naar de situatie nu. Het vervuilde water loopt naar Vlaaderen, wat kan Ecolo dat schelen. Maar Ecolo was er wel als de kippen bij, om te helpen mestuitvoer te stoppen van Vlaanderen naar Wallonië. Mest die ze gratis kregen van Vlaanderen. Nu wordt er gedroogd mest aangevoerd met zeetankers en vrachtwagens om de Waalse weiden te bemesten. Ecolo is een marionet van de PS en zoals alles in dit land, bestaat er geen Belgisch gevoel meer. Dat Vlaamse rivieren bevuild raken, wat kan Ecolo dat schelen. Zolang er maar mensen asiel krijgen die voor hun stemmen |
Citaat:
Ten aanval: ![]() |
Citaat:
is het zover? mogen we? |
Citaat:
vroem! ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit pareltje
Mijn voornaamste probleem met die Tiger F16 is dat de piloten er plezier in scheppen met naverbrander over de tarmac te kruipen op 100 meter hoogte, extreem veel lawaai. De Vulcan met zijn 4 ingekapselde motoren doet het met een veel diepere grauw die niet uitschreeuwt " Bling Bling , pimp my ride". Maar over smaak valt niet te twisten he. Ik ga niet zeggen dat de F16 in zijn rol als alle weer jager/bommenwerper een slecht toestel is. Maar zo'n Vulcan zware bommenwerper doet me meer als het op estetiek aankomt. Je zou kunnen zeggen de F16 een paar mannen in tanga is, terwijl de Vulcan een statige dame is in galajurk. |
Citaat:
En die F16 is idd wel een lawaaige ellendeling. maar dat is in de Zenne-oorlog van geen waarde! ;) |
Defensie loost een ton kerosine in riolering
BRUSSEL - Door een probleem met het vervangingsvliegtuig van het leger is er op de militaire luchthaven van Melsbroek een ton kerosine in de riool terechtgekomen. De gemeente werd echter niet ingelicht. Van onze redacteur Er komt maar geen einde aan de problemen met de militaire vliegtuigen. Omdat de twee verouderde Airbussen A310 van Air Flahaut meer aan de grond stonden dan dat ze in de lucht hingen, huurde minister van Defensie Pieter De Crem (CD&V) een Airbus A330 van de Portugese maatschappij HiFly. Maar ook dat vliegtuig van Air De Crem kampt met aanhoudende problemen. Toen het toestel maandag met 136 militairen voor Afghanistan op weg was naar Doesjanbe, de hoofdstad van Tadzjikistan, klapte het landingsgestel na het opstijgen niet dicht. Daardoor moest het vliegtuig na anderhalf uur terugkeren naar de militaire luchthaven van Melsbroek. Het Portugese burgervliegtuig dat de A330 verving, kampte echter met een technisch probleem, waardoor een beveiligingsmechanisme bij het tanken niet werkte. Daardoor liep dinsdag, tijdens het tanken in Melsbroek, een ton kerosine gewoon op het tarmac. Omdat de 15de Wing in Melsbroek niet over filters beschikt die de afvoerriolen op het tarmac scheiden van de gewone riolering, kwam de gelekte kerosine bij de opruimactie bovendien gewoon in de riolering terecht. Dat leidde tot geurhinder. Die was blijkbaar zo groot dat ongeruste buurtbewoners de brandweer belden. De brandweer en politie van Steenokkerzeel trokken maandag in aanwezigheid van een milieuambtenaar naar de militaire luchthaven, maar daar wisten ze naar eigen zeggen niet waar de geurhinder vandaan kwam. ‘Zij hebben ter plaatse gecontroleerd wat de oorzaak kon zijn', zegt milieuschepen Alex Trostmann (VLD). ‘Omdat dat onderzoek niets opleverde, zijn onze diensten dan maar verder gaan zoeken.' De gemeente heeft tot dusver nog niets gehoord van Defensie. ‘Ook niet dat zij aan de basis van de vervuiling zouden liggen.' Volgens bronnen bij Defensie zou het incident zich in Tadzjikistan nog eens hebben voorgedaan. Ook daar zouden honderden liters kerosine overgelopen zijn bij het tanken. Kamerlid Wouter De Vriendt (Groen!) wil minister De Crem aan de tand voelen over de incidenten. ‘Wij zeggen al lang dat de keuze voor de onbetrouwbare Portugese leasingmaatschappij HiFly verkeerd was. Dat tonen de problemen van de laatste weken duidelijk aan. De ellende met de Airbussen is een soap zonder einde geworden.' De Vriendt neemt het ook niet dat Defensie geen minimaal respect voor het leefmilieu opbrengt. ‘Door een oud napoleontisch decreet is de Vlaamse milieuwetgeving niet van toepassing op militaire domeinen. Het is de Dienst Leefmilieu van Defensie die bevoegd is. Gevolg is dat men in Melsbroek niet beschikt over een milieuvergunning, noch over het vereiste materiaal of de infrastructuur om vervuiling te vermijden.' Volgens het groene kamerlid moet het filteren en verwerken van afvalstoffen volgens de gangbare procedures gebeuren. ‘De tijd waarin alles gewoon de bodem of het riool inloopt, is voorbij. Jammer genoeg alleen niet voor Defensie.' De groene politicus vraagt een milieudoorlichting van de luchthaven van Melsbroek. Op het kabinet van minister De Crem waren ze niet op de hoogte van de incidenten. Steven Samyn http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=R02KJ72Q :roll: Nu we toch over vliegtuigen hebben... de vervuiling in Vlaandrs gaat maar door. Eerst de Zenne, dan de Dender en nu weer een scheutje kerosine int riool. Hopeloos veroudert is Belziek met zijn regels uit Napoleontische tijden. Vlaanders weer aan de ketting van Belgie, de vazal van Frankrijk. Tuurlijk weet De Crem van niks..:roll: Sommige ministers kunnen ze beter de naam "Haas"geven. Vlaanderen maakt u vrij, ruk je los uit het Napoleontisch keurslijf. Vlaanderen Vrij Nu!!!!! |
Je ziet toch dat die Walen geen zak geven om de natuur hé. Eens wandelen in de Ardennen en je zal voor elke boom ook wel een gevuld plastiek zakske ernaast zien liggen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be