Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Komt Tiger Woods nog terug uit de woods? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=132582)

eno2 14 december 2009 10:53

Komt Tiger Woods nog terug uit de woods?

Tiger wordt gestenigd door de media, publiek, sponsors, vrouw en schoonmoeder wegens overspel.

(Nike zal hem niet laten vallen, die hebben zelf een EDGE).

Dit in een tijd waar iedereen scheidt (en serieel hertrouwt of integendeel helemaal niet meer trouwt noch trouw blijft)

Laat die jongen toch genieten van zijn fortuin en van zijn potentie. Waar moet je het anders voor doen?

porpo 14 december 2009 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4491817)
Laat die jongen toch genieten van zijn fortuin en van zijn potentie.

Respect voor die Zweedse schoonheid (Elin Nordegren) en kleine Sam Alexis Woods vind ik veel belangrijker dan "dierlijke genieten" hoor.

Zeikstraal 14 december 2009 14:49

Citaat:

Tiger wordt gestenigd door de media, publiek, sponsors, vrouw en schoonmoeder wegens overspel.

Dit in een tijd waar iedereen scheidt (en serieel hertrouwt of integendeel helemaal niet meer trouwt noch trouw blijft)

Laat die jongen toch genieten van zijn fortuin en van zijn potentie. Waar moet je het anders voor doen?

Net op het moment van klimaat schandaal, dat ze niet coverden, was dit groot nieuws. Ik keur het niet goed, maar wat een hypocrisie. Dat is dagelijkse kost, maar als je beroemd bent, word dat altijd breed uitgesmeerd. Degoutant

backfire 14 december 2009 16:23

Dit geheel terzijde, maar ge moet wel wreed zot zijn om zo'n lekker wijf te gaan bedriegen. Of het moet zijn dat hij er niet op mocht.

Bertie 14 december 2009 17:34

Citaat:

In Maart zal hij hoogstwaarschijnlijk terugkomen... op tijd voor de eerste grand slamtornooi (US Masters)
Citaat:

Waarom is hij getrouwd dan? Duidelijk dat hij er niet klaar voor was. Hij leefde als een vrijgezel.

Xenophon 14 december 2009 19:50

Waren dat blanke vrouwen waar hij mee te doen had?

Ik vraag het maar omdat dit misschien de reden is dat zijn vrouw er zo tegen was.

Naar het schijnt is die hevig rascistisch.

laurensje 14 december 2009 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4492979)
Waren dat blanke vrouwen waar hij mee te doen had?

De eersten wel. Ondertussen ben ik niet meer aan het volgen.

D'ARTOIS 14 december 2009 20:44

Ben ik wel weer met Porpo eens ......

Herr Oberst 14 december 2009 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 4493099)
Ben ik wel weer met Porpo eens ......

2

abou Anis 15 december 2009 01:00

Aan hoeveel holes zit die Woods nu eigenlijk?

eno2 17 december 2009 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bertie (Bericht 4492672)
In Maart zal hij hoogstwaarschijnlijk terugkomen... op tijd voor de eerste grand slamtornooi (US Masters)
Waarom is hij getrouwd dan? Duidelijk dat hij er niet klaar voor was. Hij leefde als een vrijgezel.

Ach we zijn allemaal wel eens getrouwd. Dat ging zo... vroeger.

eno2 17 december 2009 18:29

Ik doe alle dagen sport en niemand trekt zich iets aan van mijn overspellen. Razend jaloers op Woods...

eno2 28 december 2009 10:41

Citaat:

Deze Tiger moet beschermd worden ipv aangevallen, vanwege de biodiversiteit.

eno2 1 februari 2010 10:36

Je kan je vrouw beter twaalf keer bedriegen dan één keer, voor hetzelfde geld.

Geertje 5 februari 2010 20:00

Citaat:

Het is misschien wel privé, maar toch leuk om te volgen. Het is realitysoap waarvan de uitkomst onvoorspelbaar is.

Voor mij mogen er nog veel onverwachte wendingen komen. :clapping::popcorn:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be