De schoofzak |
14 december 2009 21:49 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma
(Bericht 4491891)
Enkele tijd geleden kocht ik me in de Carrefour een brik pils. Ik koos voor Maes omdat het er nogal interessant uitzag qua prijs. Er ging namelijk twee euro af bij aankoop van zes halve literkes.
Goed ... niet verder bij stilgestaan kwam ik aan de kassa in de veronderstelling dat het onmiddellijk zou worden verrekend. Niets was minder waar ... om de twee euro terug te krijgen moet men de kortingsbon onder voldoende gefrankeerde omslag terug sturen naar Maes. Binnen de paar weken zal het bedrag op je rekening worden gestort.
??????????? Wie doet zoiets ?????????? Niemand toch. En voldoende gefrankeerd wil zeggen dat men er nog een postzegel moet opplakken en er dus geen twee euro meer van overblijft.
Goed ... ik schreef naar Maes met mijn klacht maar kreeg als antwoord gewoon een verkooppraatje (had niets anders verwacht).
Nadien had ik het vergeten totdat ik dit weekend zag dat ze dit truukje opnieuw uithalen.
Ik vind dat dit onder bedrieglijke reclame valt en dus moet verboden worden.
|
Bij elk volgend bezoek aan dat warenhuis, neem je zo'n karton en aan de kassa doe je dan verwonderd "o, geen korting, ja maar, dan neem ik het niet".
Die warenhuizen zetten niet graag ekstra personeel in om spullen terug te brengen ...
En mail de link van deze draad naar het warenhuis en naar de produsent van dat drankje dat ze bier durven noemen.
|