Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Maes pils kortingsbonnen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=132585)

Karma 14 december 2009 11:31

Maes pils kortingsbonnen

Enkele tijd geleden kocht ik me in de Carrefour een brik pils. Ik koos voor Maes omdat het er nogal interessant uitzag qua prijs. Er ging namelijk twee euro af bij aankoop van zes halve literkes.
Goed ... niet verder bij stilgestaan kwam ik aan de kassa in de veronderstelling dat het onmiddellijk zou worden verrekend. Niets was minder waar ... om de twee euro terug te krijgen moet men de kortingsbon onder voldoende gefrankeerde omslag terug sturen naar Maes. Binnen de paar weken zal het bedrag op je rekening worden gestort.

??????????? Wie doet zoiets ?????????? Niemand toch. En voldoende gefrankeerd wil zeggen dat men er nog een postzegel moet opplakken en er dus geen twee euro meer van overblijft.

Goed ... ik schreef naar Maes met mijn klacht maar kreeg als antwoord gewoon een verkooppraatje (had niets anders verwacht).

Nadien had ik het vergeten totdat ik dit weekend zag dat ze dit truukje opnieuw uithalen.

Ik vind dat dit onder bedrieglijke reclame valt en dus moet verboden worden.

maddox 14 december 2009 11:51

Inbev sponsort de Post.

abou Anis 14 december 2009 12:01

Kiezen voor Maes Pis...

Vade retro satana.

Herr Flick 14 december 2009 12:17

Cara Pils nemen in het vervolg, ...

Jazeker 14 december 2009 14:08

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4491965)
Cara Pils nemen in het vervolg, ...

Dan ik je alvast deze aanraden.

Jazeker 14 december 2009 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4491891)
Enkele tijd geleden kocht ik me in de Carrefour een brik pils. Ik koos voor Maes omdat het er nogal interessant uitzag qua prijs. Er ging namelijk twee euro af bij aankoop van zes halve literkes.
Goed ... niet verder bij stilgestaan kwam ik aan de kassa in de veronderstelling dat het onmiddellijk zou worden verrekend. Niets was minder waar ... om de twee euro terug te krijgen moet men de kortingsbon onder voldoende gefrankeerde omslag terug sturen naar Maes. Binnen de paar weken zal het bedrag op je rekening worden gestort.

On-topic: dit is idd schandalig. Mailtje sturen naar Test-Aankoop?

roger verhiest 14 december 2009 14:13

600 0,5 l blikken kopen en 100 bons in één enveloppe opsturen, spaart postzegels...

Herr Flick 14 december 2009 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4492228)
Dan ik je alvast deze aanraden.

Over smaken valt niet te discusieren he, ;-)

Ik ben meer fan, van andere serieuse bieren, ik zal nog eerder water drinken dan zo een blik pils open te trekken...

Herr Flick 14 december 2009 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4492237)
600 0,5 l blikken kopen en 100 bons in één enveloppe opsturen, spaart postzegels...

Den bonneman zal hier wel raad mee weten...

Jazeker 14 december 2009 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4492238)
Over smaken valt niet te discusieren he, ;-)

Ik ben meer fan, van andere serieuse bieren, ik zal nog eerder water drinken dan zo een blik pils open te trekken...

Bwah, ik ook wel hoor. Enkel bij extreem grote dorst gaat een pilsje erin bij mij. Als ik vroeger een uurtje het gras had zitten afrijden bij warm weer dan ging een ijskoude jupiler er nog wel in... in twee slokken :oops:

Maar verder toch liever het betere werk.

Karma 14 december 2009 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4492237)

neen, want één van de voorwaarden in piepkleine letterkes was dat men maar van één kortingsbon per gezin kon genieten.

Karma 14 december 2009 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4492265)
Bwah, ik ook wel hoor. Enkel bij extreem grote dorst gaat een pilsje erin bij mij. Als ik vroeger een uurtje het gras had zitten afrijden bij warm weer dan ging een ijskoude jupiler er nog wel in... in twee slokken :oops:

Maar verder toch liever het betere werk.

Ja, zo'n pilsje is het best als het buiten echt heet is.

Al iemand het nieuwe kasteelbierke "rood" geprobeerd? Tof hoor.

roger verhiest 14 december 2009 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4492271)
neen, want één van de voorwaarden in piepkleine letterkes was dat men maar van één kortingsbon per gezin kon genieten.

Hoger wiskunde : 100 bonnen van 100 gezinnen in één enveloppe !

Karma 14 december 2009 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4492290)
Hoger wiskunde : 100 bonnen van 100 gezinnen in één enveloppe !

Als gij er je mee bezig houdt om nadien te herverdelen. ;-)

roger verhiest 14 december 2009 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4492301)
Als gij er je mee bezig houdt om nadien te herverdelen. ;-)

Een Maes pils controlleur die dat komt nagaan zal ik met plezier een dagje "entertainen" - als we dit op grote schaal zouden doen, wil ik wedden dat men zo'n actie nooit meer zal starten.

Xenophon 14 december 2009 15:38

Ik zal het nog èèn keer zeggen:

Carlsberg.

skaldis 14 december 2009 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4492428)
Ik zal het nog èèn keer zeggen:

Carlsberg.

Jakkes, dat werd vroeger gewoon gedronken en verkocht zodat wanneer je meerdere café's deed je geen verschillend tapbier moest drinken overal met hoofdpijn tot gevolg. Carlsberg kan amper bier genoemd worden.

Xenophon 14 december 2009 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis (Bericht 4492467)
Jakkes, dat werd vroeger gewoon gedronken en verkocht zodat wanneer je meerdere café's deed je geen verschillend tapbier moest drinken overal met hoofdpijn tot gevolg. Carlsberg kan amper bier genoemd worden.

Ik zal doen of ik hoor u niet...

IronChef 14 december 2009 21:05

Mensen die Maes drinken verdienen het om bedrogen te worden.

De schoofzak 14 december 2009 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4491891)

??????????? Wie doet zoiets ?????????? Niemand toch. En voldoende gefrankeerd wil zeggen dat men er nog een postzegel moet opplakken en er dus geen twee euro meer van overblijft.

Goed ... ik schreef naar Maes met mijn klacht maar kreeg als antwoord gewoon een verkooppraatje (had niets anders verwacht).

Nadien had ik het vergeten totdat ik dit weekend zag dat ze dit truukje opnieuw uithalen.

Ik vind dat dit onder bedrieglijke reclame valt en dus moet verboden worden.

Bij elk volgend bezoek aan dat warenhuis, neem je zo'n karton en aan de kassa doe je dan verwonderd "o, geen korting, ja maar, dan neem ik het niet".
Die warenhuizen zetten niet graag ekstra personeel in om spullen terug te brengen ...

En mail de link van deze draad naar het warenhuis en naar de produsent van dat drankje dat ze bier durven noemen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be