![]() |
Citaat:
BTW: ik koop mij alvast een BMW-matchbox ;) (wacht maar tot ik later groter ben! :P) |
Hadden zij ook een BMW:
Citaat:
|
Pfffffff, voor nóg meer sex ga ik mijn Porsj en mijn Jaggewaar en mijn Bentlie niet wegdoen hoor.
Ook de Staaf heeft zijn grenzen. |
Citaat:
En niet eens een Ferrari ? of een Lamborghini ? |
En de mannen die met een chevrolet rijden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een brommertje is anders ook leuk !
|
wacht maar tot ik op de baan ben met mijn jaguar E roaster uit 76.
die auto is echt hemels |
Citaat:
|
Citaat:
|
( Ik ga mij toch eens een BMW moeten kopen. )
|
Citaat:
Geen Ferrari of Lamborghini. Ik hoef toch niet met dezelfde patserige wagens te rijden als die waar mijn personeel mee rondtuft? Mijn vrouw hoef ik geen auto te kopen. Ze kan niet rijden. Heel eigenaardig want noch met haar Lear-Jet noch met haar helikopterke maakte ze totnogtoe brokken........ |
:lol: stoefferkes.
Maar wel interessant voor een nieuwe topic! :idea: |
![]() alle dagen 5 keer, en steeds met een andere vrouw :P :oops: |
BMW'ers hebben doorgaans ook een dikke nek. Dat zou veel verklaren.
|
By the way, vorige week een MG gezien, wat kost zo'n ding en welke Quotering heb je daar mee ?? :D
Ik moet het ook al een beetje van het model hebben 8) ![]() Ik bedoel zoiets !! Mvg. Rogier |
Citaat:
|
Citaat:
Magistrale ontkenning van een bekend gegeven, zou ik zeggen. :? Zo'n boot maakt natuurlijk indruk die aanleiding kan geven tot een ander drukkend gevoel. Er is in alle geval meer plaats dat in de passagierszetel. |
tis gewoon uit practische overweging. In mijn M5 heb ik plaats genoeg om een wipertje te maken, in mijn porsche ligt dat enigsinds anders.
al menigmaal mijn handrem in mijn derrière gevoeld. plezant is anders. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be