![]() |
Toch straf é dat bij programma's waar ze agenten volgen bij hun patroulle dat het voor 90% draaid rond marokanen of turken. Of filterd men bij deze programma's alle blanke mensen en hun problemen eruit misschien? :lol:
|
Volgens mij is dat maar een "gevoel" hoor. :wink:
|
Citaat:
|
Puur toeval. Geen statistische waarde! :wink:
|
Citaat:
Voor jou misschien geen waarde maar voor steeds meer Vlamingen wel gelukkig. |
Citaat:
|
Misschien tijd voor een programma over achtervolging van fiscale fraudeurs? Zien welke nationaliteit die hebben. Of is dat geen criminaliteit?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hangt volgens mij ook af in welke wijk ze de patroulle volgen. iemand al zware voet gezien? dat zijn voornamelijk witte mensen. kunne we daaruit concluderen dat alle belgen doodrijders zijn? ik betwijfel het |
Citaat:
|
[size=6][size=24]WAAROM BEGINT MEN NU WEER MET ALLE TE ZEGGEN? IS ER IEMAND HIER DIE ALLE MIGRANTEN HEEFT BESCHULDIGD VAN IETS?[/size][/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens ik wist niet dat agenten die patroulleren enkel speciale interventies moesten doen? Welke agenten doen dan niet speciale soort interventies? OF welke feiten versta jij niet onder speciale misdrijven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke van de feiten in de programma's zijn dan kleine feiten? De overvallen? Vechtpartijen? Drugshandel klein? Fiscale fraude klein? :lol: :lol: |
Citaat:
Ik vind het maar een vreemde redenering. Alsof er iets zou zijn als 'goede' en 'slechte' misdrijven. |
Citaat:
Fiscale fraude zorgt inderdaad voor verlies van inkomsten maar indien men had willen investeren in veiligheid zal dit niet afhankelijk zijn van de hoeveelheid verliezen door fraude hoor. Dus zorgt helemaal niet voor het onveiligheidsgevoel kerel. Overvallen, carjackings, homejackings, verkrachtingen,... dat zijn de dingen die voor de onveiligheid zorgen omdat deze in de achtertuinen gebeuren van de burger snappie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be