![]() |
EU-ambtenaren staken voor nog hoger loon
Hun hebzucht loopt de spuigaten uit.
Voor mij verdient zo'n EU-kornuit volstrekt manifest een nul op request en een kartondoos in Brussel-Zuid ! ![]() Disgusting ! Dégueulasse ! Ungehört ! |
Citaat:
|
Citaat:
De meeste Vlamingen vedienen dat niet, als ze beginnen met werken.. Waar klagen ze over?:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien zag ik teveel. Maar niet meer dan de werkelijkheid. Ik bericht hier nog wel over. Disgusting. Dégueulasse. Ungehört ! |
weinig succesvol deze topic,
kappen op de lagere klasse is populairder |
Citaat:
|
Citaat:
Tussen 11u en 15u dus. |
Citaat:
Meestaken doe ik dus ook niet, ten eerste omdat het wat onnozel is en ten tweede omdat de opslag mij niet aangaat. Langs de andere kant moeten er wel geen afspraken worden gemaakt die daarna even worden ingetrokken. Elke vakbond zou daartegen protesteren, dus ook de vakbonden van de EU-instellingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Staken is verboden voor militairen, waarom dan niet voor (EU-)ambtenaren ? |
Citaat:
Behalve de mannen van de vuilkar zijn er toch heel weinig die iets nuttig doen voor mij. En op vele plaatsen is de vuilkar al geprivatiseerd. |
Allé, uiteindelijk opslag, maar slechts de helft. Iedereen happy-happy in het gebouw, en de vakbondspam kan nu ook minderen.
Dank jullie, raad, dank jullie. |
Staken.....,bang dat ze de jacht niet kunnen afbetalen?:|
|
Citaat:
|
Oh ja, misschien even meegeven: de uiteindelijke opslag is dus 1,85% (zoals gezegd, de helft) voor zij die een precies cijfer willen.
|
Is staken enkel een recht voor de armen? Ah, zo kennen we onze sossen weer.
|
De titel bevat nochtans meerdere onjuistheden. 'Staken' wijst op de onderbreking van een bezigheid. Dat lijkt me hier zelden aanwezig te zijn. Bovendien is een loon iets dat je krijgt 'onder bezwarende titel'. Dat verbaast me nog meer.
|
Citaat:
De ambtenaren verdienen veel te veel en de EU gooit veel te veel geld over de balk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be