![]() |
De Negeerlijst
Alboreto
andev Another Jack Bovenbuur carolus66 djimi Hertog Joost Jantje Mcnab NoTuma Pieter B smiley Tashunka Txiki Zapatista (Alboreto) |
Citaat:
|
ik sta dus nooit in lijstjes hé :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Alboreto andev Another Jack Bovenbuur carolus66 djimi Hertog Joost Jantje Mcnab NoTuma Pieter B smiley Tashunka Txiki Zapatista (Alboreto) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou daar eigenlijk ook eens werk van moeten maken, ik kan mij nu al 20 namen voor de geest halen wiens commentaar ik in de toekomst net zo goed kan negeren.
|
De Negeerlijst.
Omdat discussiëren met gelijkgezinden en jaknikkers zoveel leuker is.
|
Citaat:
Gewoon doen! Stel je een park voor zonder hoopjes hondenpoep, of een autoloze binnenstad, of wonen zonder lawaai van de buren of leven in een land zonder luchtvervuiling. Als wij lijsten vergelijken kunnen wij een patroon zichtbaar maken. Misschien deze ook ter attentie brengen van de moderatie? Internet is informatie uitwisseling en vooral ontspanning, maar er zijn altijd sommige zieke mensen die hun aandoening aan ons opdringen en het plezier op dit forum voor ons vergallen. |
Als je lijstjes aanlegt van mensen die je wilt negeren negeer je ze dus juist niet maar bepalen ze je handelen.
Ik zeg het maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent dan ook een neger. |
Nog even en die jongen negeert iedereen automatisch, vroeger negeerde hij ons in ieder geval nog handmatig. Ach ja, zolang de mods maar zorgen dat hij geen backup van het internet maakt.
|
Citaat:
Jij begrijpt deze draad volkomen! ![]() Omdat zwarten toch ALTIJD ongelijk hebben en albino's altijd alles beter weten hoeft men in feite zwarten en moslims niet eens het woord te geven. Je kan ze dus liever een stalen mondkap aanschroeven want alles wat uit hun mond komt is toch onwaar. |
Someone got issues...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be