![]() |
De Crem naar de Seychellen op kosten belastingsbetaler
|
Het is allemaal de schuld van Flahaut.
|
Citaat:
maar onze crembo moet toch het glorierijke leger van de sechellen gaan bezoeken, ... daar valt ongetwijfeld veel te leren voor onze koene krijger, ... en ja de cocktails aan het zwembad met de plaatselijke schonen zijn natuurlijk ook mooi meegenomen... |
Weer een hoop heisa om niks.
|
Ge zou het ook doen, geef toe. Ik zeker.
|
Allemaal de schuld van de Walen.
|
Citaat:
|
Volgende keer: "Minister van Buitenlandse zaken naar New York op kosten van belastingbetaler". 8-)
|
Citaat:
|
tis toch ne kadee, hé, onze Crembo.
|
al bij al moete rekenen........
iederen dag dat Crembo met een paar stoeipoezen en ne frisse coctail aan de rand van t'één of t'ander zwembad hangt is nen dag dat hij géén andere stoemiteiten kan uithalen die misschien nog méér geld kosten.... dus,dus,dus............ houden zo ! :mrgreen: |
weer nen hoop zever voor niks. Moest ik hem zijn zou ik er nog een tripje naar een ander exotisch oord bij nemen.
|
Citaat:
50.000 euri da's een vliegenscheet dezer dagen. Kan er zeker wel bij hé, de schuld wordt toch afgewenteld op de slaven en lijfeigenen van de NV Belzjem. De staatsschuld bedraagt toch nog maar 31.200 luttele eurootjes per Belg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
idd savatage |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar het schijnt een mooi land, de Seychellen. Daar zou ik ook wel nog eens naartoe willen.
|
Politiekers zijn parasieten die u bedriegen, beliegen en bestelen. Het is al 4ukwart en tschip is al verzopen. Wat laat om wakker te worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be