Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Crem naar de Seychellen op kosten belastingsbetaler (https://forum.politics.be/showthread.php?t=132707)

kgeefgenefok 16 december 2009 13:05

De Crem naar de Seychellen op kosten belastingsbetaler

http://hln.be/hln/nl/957/Belgie/arti...gbetaler.dhtml

Integriteit is lang verleden tijd.

solidarnosc 16 december 2009 13:07

Het is allemaal de schuld van Flahaut.

Herr Flick 16 december 2009 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4495504)
Het is allemaal de schuld van Flahaut.

eigenlijk wel ja...

maar onze crembo moet toch het glorierijke leger van de sechellen gaan bezoeken, ... daar valt ongetwijfeld veel te leren voor onze koene krijger, ...

en ja de cocktails aan het zwembad met de plaatselijke schonen zijn natuurlijk ook mooi meegenomen...

Den Duisteren Duikboot 16 december 2009 13:43

Weer een hoop heisa om niks.

Zeikstraal 16 december 2009 14:08

Ge zou het ook doen, geef toe. Ik zeker.

Henri1 16 december 2009 14:09

Allemaal de schuld van de Walen.

winnezele 16 december 2009 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4495624)

Nee, nooit de schuld van de Walen. Kan niet, die zijn perfect bezig.

Johan217 16 december 2009 16:09

Volgende keer: "Minister van Buitenlandse zaken naar New York op kosten van belastingbetaler". 8-)

Herr Flick 16 december 2009 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4495622)
Ge zou het ook doen, geef toe. Ik zeker.

ik ook, ... zet de mojito's maar koud ;-)

Cisalpina 16 december 2009 16:27

tis toch ne kadee, hé, onze Crembo.

DONG ZHUO 16 december 2009 18:58

al bij al moete rekenen........

iederen dag dat Crembo met een paar stoeipoezen en ne frisse coctail aan de rand van t'één of t'ander zwembad hangt is nen dag dat hij géén andere stoemiteiten kan uithalen die misschien nog méér geld kosten....

dus,dus,dus............ houden zo ! :mrgreen:

(neo)geopolitiek 16 december 2009 18:58

weer nen hoop zever voor niks. Moest ik hem zijn zou ik er nog een tripje naar een ander exotisch oord bij nemen.

kgeefgenefok 16 december 2009 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek (Bericht 4496074)
weer nen hoop zever voor niks. Moest ik hem zijn zou ik er nog een tripje naar een ander exotisch oord bij nemen.

Ja, we zijn nu toch al een paar jaartjes en regeringen de schaamte voorbij, dus waarom niet hé? Après nous le déluge!

50.000 euri da's een vliegenscheet dezer dagen. Kan er zeker wel bij hé, de schuld wordt toch afgewenteld op de slaven en lijfeigenen van de NV Belzjem. De staatsschuld bedraagt toch nog maar 31.200 luttele eurootjes per Belg.

(neo)geopolitiek 16 december 2009 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kgeefgenefok (Bericht 4496108)
Ja, we zijn nu toch al een paar jaartjes en regeringen de schaamte voorbij, dus waarom niet hé? Après nous le déluge!

50.000 euri da's een vliegenscheet dezer dagen. Kan er zeker wel bij hé, de schuld wordt toch afgewenteld op de slaven en lijfeigenen van de NV Belzjem. De staatsschuld bedraagt toch nog maar 31.200 luttele eurootjes per Belg.

zou je gelijk geven moest het niet zo zijn dat miljoenen de deur uit vliegen om 'ergens' aan pseudo ontwikkelingshulp te doen

Savatage 16 december 2009 19:18

Citaat:

"Levensbelangrijke missie"
Volgens De Crem en zijn kabinet gaat het wél om een levensbelangrijke missie. De Seychellen zijn weliswaar een traditionele vakantiebestemming maar het land speelt ook een sleutelrol in de strijd tegen de piraterij in de Golf van Aden en de nabijgelegen Somalische kust. Vandaar dat hij beklemtoont dat zijn missie kaderde in operatie 'Atalanta', de internationale samenwerking tegen de piraterij die volgend jaar zes maanden lang door de Belgen geleid zal worden. En een bezoek aan de Marie-Louise wordt als levensbelangrijk omschreven: "De komst van de minister doorbreekt de sleur voor de bemanning."
Toch wel een belangrijke noot. De SPA moet trouwens niet komen roepen over geldverspilling. De Crem maakt er tenminste een reis van met internationale ontmoetingen, terwijl er SPA'ers rondlopen die het geld gewoon in brand steken.

(neo)geopolitiek 16 december 2009 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4496117)
Toch wel een belangrijke noot. De SPA moet trouwens niet komen roepen over geldverspilling. De Crem maakt er tenminste een reis van met internationale ontmoetingen, terwijl er SPA'ers rondlopen die het geld gewoon in brand steken.

idd savatage

kgeefgenefok 16 december 2009 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DONG ZHUO (Bericht 4496072)
al bij al moete rekenen........

iederen dag dat Crembo met een paar stoeipoezen en ne frisse coctail aan de rand van t'één of t'ander zwembad hangt is nen dag dat hij géén andere stoemiteiten kan uithalen die misschien nog méér geld kosten....

dus,dus,dus............ houden zo ! :mrgreen:

...

Zwartengeel 16 december 2009 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4495624)

http://forum.politics.be/showthread.php?t=132628

stropdrager 16 december 2009 21:47

Naar het schijnt een mooi land, de Seychellen. Daar zou ik ook wel nog eens naartoe willen.

Zeikstraal 16 december 2009 22:10

Politiekers zijn parasieten die u bedriegen, beliegen en bestelen. Het is al 4ukwart en tschip is al verzopen. Wat laat om wakker te worden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be