![]() |
Waarom is dit 'Fysieke bedreiging'?
Citaat:
|
Omdat ge zegt dat het uw wens is dat iemand hem "te grazen neemt".
|
http://www.egyptsearch.com/forums/ul...;f=15;t=002332
Citaat:
|
Citaat:
Binnenkort mogen alleen nog nullen en èèntjes. |
Citaat:
|
Tja Egmond Codfried, u zult zelf eigenlijk al wel weten dat ook het moderatieteam van politics.be inmiddels door zogenaamde 'stillen' is geïnfiltreerd. U weet wel, de systeemknechten van de verscholen heersers die iedereen tegen elkaar opzetten in het algemeen, en die een bijzonder hartgrondige hekel hebben aan u in het bijzonder, en die u derhalve het zwijgen willen opleggen. Net zoals u reeds op tig andere fora verbannen bent.
Verder hebben uw strafpunten, berispingen en uw reeds uitgezeten tijdelijke ban natuurlijk ook he-le-maal niets te maken met het toewensen van enge ziektes aan bijveerbeeld een Alice, of de hoop uitspreken dat iemand te grazen wordt genomen, noch dat u in zowat alle berichten van u zeer aanmatigend optreedt tegen eenieder die het gore lef heeft u en uw verheven theoriën tegen te spreken. Ook heeft u zich nog nooit aan racisme en dergelijke zaken bezondigd, uiteraard. Ik snap werkelijk waar niet dat men een zachtmoedig, vriendelijk man zoals u zo hard aanpakt. Een schande is het, zeg ik u. Een schande! |
Citaat:
|
Tenzij de aangesprokene een koe is mag je niet zeggen dat het een nazi is waarvan je hoopt dat ze hem of haar "te grazen" zullen nemen... Iemand die als vrijwilliger zich over allochtone jongeren ontfermt verdient overigens beter (een aanmoedigend schouderklopje & misschien wat wijze raad over hoe het eventueel beter kan..)
In de laatste knack staat overigens een zeer degelijk wetenschappelijk artikel over etnische variëteiten in de soort Homo Sapiens dat duidelijk aantoont dat de verschillen waarover o.a. jijzelf het hier voortdurend hebben grote zever zijn.... |
Citaat:
|
De vraag is nog niet beantwoord!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bedoelt dus dat ik ten onrechte wordt beschuldigd van fysieke bedreiging omdat men over het algemeen moeite heeft met mijn opinies over andere zaken? Ik dacht dat er vrijheid van meningsuiting was, maar blijkbaar dus toch niet. En Voltaire was een zwarte man. |
Citaat:
En Voltaire was niet zwart. Was het maar verboden om te liegen :roll: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be