![]() |
Ban Ironchef
Voor wansmakelijk racisme, en het dan nog pogen afdoen als grap.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=132636 |
Ik zie het rascisme niet.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Satire of hekeldicht is de benaming voor een type culturele uitingen waarin op directe of minder directe wijze kritiek wordt geleverd op bepaalde personen, instituties of kwesties die een zeker maatschappelijk en/of politiek belang hebben. Het kan daarbij gaan om zo uiteenlopende zaken als staatshoofden, politici, de kerk en het huwelijk. Het leveren van de kritiek gebeurt door middel van stijlmiddelen als parodie, pastiche en karikatuur. Satire wordt vaak geassocieerd met humor.
|
Citaat:
mvg, Andy |
Ik vind er niets racistisch aan. Humor, iets wat vele mensen kunnen gebruiken.
|
Maar goed dat "De Jeugd van Tegenwoordig" niet op dit forum zit. Die hun laatste single is pas racistisch!
|
Citaat:
Waarom gebruik je niet gewoon het driehoekje? Voor racisme krijg je volgens mij geen directe ban. Overtreedt je zelf niet het forumreglement met deze thread? |
vind het racistisch gedeelte niet :|
|
ik snap eerlijk gezegd niet goed waarom je perse mensen moet bannen, als ze eens een ongelukkige uitspraak doen...
zolang dat niet om herhaald vervelend gedrag gaat, of illigale activiteiten omvat is dat toch nogal een heftige maatregel... Meestal houd het dan mensen met een pittige mening weg, waarmee het wel leuk discusieren is. Er zijn er hier al geband die soms een serieus pain in the asse waren, maar moesten die daarvoor altijd echt voor eeuwig en drie dagen in de vergeetput gegooid worden, ... soms wel, soms ook niet. En sorry maar neger, is volgens mij een correct nederlands woord om een (en ik ga het even PC zegggen ) gepigmenteerde medemens te beschrijven. Ge zegt toch ook nen blanken, ? |
NEGER
|
Citaat:
Het leek me een racistische uilating daar ik hem/ haar al eens infantiel zag lullen over iSSlam en het niets met links te maken had. Dus gewoon om te zeggen dat negers dom zijn. Desalniettemin kan dat zo voor negers overkomen. Zodus, rode kaart |
heeft hij gezegd dat negers dom zijn of schreef hij iets over een domme neger?
Net zoals er domme aziaten en domme blanken zijn :| |
Citaat:
|
De persoonlijke afrekeningen vieren hoogtij in Politics.be. Nog een geluk dat ik alom geliefd ben, want anders had ik een probleem.
PS: ik zie in de aangehaalde draad noch een probleem, noch racisme. Kan iemand mij wijzen op de racistische uitspraken of beweringen van Iron Chef ? Bedankt bij voorbaat. |
8O
Mon Dieu! |
Ik vind dat de negers hier moeten over oordelen. Ik stel voor dat die als wijze van grap zen post uitprint, naar 10 willekeurige negers stapt en vraagt. "Wat een domme neger, toch"?
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be