![]() |
Toename van discriminatie op grond van islam religie
Dat bevestigt nu de Open Society Institute (OSI) die opgericht is het jaar 1993 door de miljardair George Soros.
Citaat:
|
Mocht het bovenstaande kloppen, zou dat dan misschien iets met het feit te maken kunnen hebben dat de 'religie van de vrede' -die op haat jegens andersdenkenden, geweld en onderdrukking is gebaseerd- zich steeds luidruchtiger, opzichtiger, dominanter en op zowat alle andere mogelijke manieren vervelender dan ooit manifesteert in zowel Europa als daarbuiten, en waarbij voor de aanhangers van die religie 'integratie' en 'aanpassing' vieze woorden zijn?
|
Weer een voorspelling die uitkomt.
|
Citaat:
|
Waar heeft u het over Porpo?
De "religie der slachters" kan beter in het oosten blijven. Daar waar het thuishoort. Een bedroevende religie Porpo, ik zou me schamen om van zo iets deel uit te maken. Zelfs een "aap" heeft nog respect voor z'n "medeapen" ..... |
Citaat:
Hij heeft zopas een nieuwe profeet gevonden; de miljardair George Soros. |
Citaat:
Slachters van joden in holocaust uit het oosten? Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=wrW4fOGIMVY |
Citaat:
|
Citaat:
Dus niet met links maar uw eigen uitleg. |
Citaat:
En in Antwerpen onderging de zon vandaag niet, want het was aan het sneuwen ;-);-);-) Het onderging wel in Antwerpen, maar ik zag het niet ;-););-) |
Citaat:
Ik vroeg de juiste vertaling. Er stond “ toen hij de zonsondergang bereikte”, niet “toen de zon onderging” |
Citaat:
We hebben het over een religie die hier niet gewenst is noch uitgenodigd en zeker niet waarom gevraagd is. Ik heb de afzichtelijk video's gezien waarin de Islam z'n ware gezicht laat zien, waarin in vrouwen zonder vorm van proces worden afgemaakt, en niet een maar tientallen. De tijd is rijp om de mensen die dit soort beelden niet kennen - en niet eens weten wat de Islam in feite inhoud - te laten zien. Wat men - lees - US in Afghanistan uitspookt is hun verantwoordelijkheid. Ze zijn daar niet uitgenodigd men kan hen dus vragen te vertrtekken. Als ik me deze beelden die ik heden zag weer voor de geest haal zou ik zeggen : aanpassen of wegwezen! |
Spijtig dat het beperkt is tot de Islam. Alle religies zouden gediscimineerd moeten worden.
Kunnen we mooi beweren dat iedereen gelijk behandeld wordt en subsidies vragen voor een onderzoekscommissie. Zou moeten lukken. Kat in't bakkie. |
Citaat:
|
Citaat:
On topic: ik vind het ergens zielig-grappig dat mensen die zichzelf d.m.v. kledij, gedrag, uitspraken, ... ten allen prijze lijken te willen 'onderscheiden' gaan klagen wanneer ze dan ook effectief 'onderscheiden' worden. Wie voor zichzelf een 'outlaw'-status nastreeft, zou toch net blij moeten zijn wanneer hij/zij voor dat streven wordt beloond met de status waarop hij/zij zijn/haar zinnen heeft gezet? 'Wie wind zaait zal storm oogsten', porpo. Noch Europa, noch USA, noch Islam, ... blijkt daaraan te kunnen ontsnappen. Staat d�*�*r niks over in de Koran? |
Citaat:
Hun vrede dan wel maar is er een andere dan. :?: :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-( |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be