Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Toename van discriminatie op grond van islam religie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=132733)

porpo 16 december 2009 23:13

Toename van discriminatie op grond van islam religie

Dat bevestigt nu de Open Society Institute (OSI) die opgericht is het jaar 1993 door de miljardair George Soros.

Citaat:

Muslims Face Alarming Discrimination in Europe, Says Report

LONDON—Effective and sustainable measures are urgently needed at the city, national and EU levels to tackle religious discrimination, according to a report released today by the Open Society Institute's At Home in Europe Project.

"Europe needs to live up to its promise of an inclusive, open society," said Nazia Hussain, director of OSI's At Home in Europe project. "Switzerland's recent ban on minarets is a clear sign that anti-Muslim sentiment is a real problem in Europe. Too many Europeans believe that religious identity is somehow a barrier to integration, yet the majority of Muslims surveyed identify strongly with the city and country where they live. The role of the city is crucial in tackling discrimination but also in paving the way for inclusion of different people".

Muslims in Europe: A Report on 11 EU Cities is the culmination of over ... (verder lezen).

Sus Iratus 16 december 2009 23:41

Mocht het bovenstaande kloppen, zou dat dan misschien iets met het feit te maken kunnen hebben dat de 'religie van de vrede' -die op haat jegens andersdenkenden, geweld en onderdrukking is gebaseerd- zich steeds luidruchtiger, opzichtiger, dominanter en op zowat alle andere mogelijke manieren vervelender dan ooit manifesteert in zowel Europa als daarbuiten, en waarbij voor de aanhangers van die religie 'integratie' en 'aanpassing' vieze woorden zijn?

Bobke 16 december 2009 23:50

Weer een voorspelling die uitkomt.

daiwa 16 december 2009 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 4496534)
Weer een voorspelling die uitkomt.

:lol:

D'ARTOIS 19 december 2009 00:31

Waar heeft u het over Porpo?

De "religie der slachters" kan beter in het oosten blijven. Daar waar het thuishoort.
Een bedroevende religie Porpo, ik zou me schamen om van zo iets deel uit te maken. Zelfs een "aap" heeft nog respect voor z'n "medeapen" .....

Bobke 19 december 2009 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 4499356)

De "religie der slachters" kan beter in het oosten blijven. Daar waar het thuishoort.
Een bedroevende religie Porpo, ik zou me schamen om van zo iets deel uit te maken. Zelfs een "aap" heeft nog respect voor z'n "medeapen" .....

Maar alle.
Hij heeft zopas een nieuwe profeet gevonden; de miljardair George Soros.

porpo 19 december 2009 00:58

Citaat:

De "religie der slachters" kan beter in het oosten blijven.

Columbus en slachters van indianen komen dus uit het oosten?
Slachters van joden in holocaust uit het oosten?

Citaat:

Waarom schaam je je dan niet? Als je ook weet dat ze nog steeds verder slachten in Irak, Afghanistan en de rest van de wereld ..
http://www.youtube.com/watch?v=wrW4fOGIMVY

porpo 19 december 2009 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 4499366)
Maar alle.
Hij heeft zopas een nieuwe profeet gevonden; de miljardair George Soros.

Die profetieën in die andere topic naast de wetenschappelijke info en andere linguïstische en literaire wonderen, blijven inderdaad als een krop in de keel meebrullen, zeer harde onophoudelijke uitdagingen.

Bobke 19 december 2009 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 4499395)
Die profetieën in die andere topic naast de wetenschappelijke info en andere linguïstische en literaire wonderen, blijven inderdaad als een krop in de keel meebrullen, zeer harde onophoudelijke uitdagingen.

Ik wacht nog altijd op uw uileg waar de zon ondergaat.
Dus niet met links maar uw eigen uitleg.

porpo 19 december 2009 01:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 4499415)
Ik wacht nog altijd op uw uileg waar de zon ondergaat.
Dus niet met links maar uw eigen uitleg.

In een plaats die "ayn ami'a" wordt genoemd, toen Jajoej daar aankwam. Misschien kwam hij daar om 14u, dan is het zo: de zon onderging in "ayn ami'a" om 14u. ;-);-);-)

En in Antwerpen onderging de zon vandaag niet, want het was aan het sneuwen ;-);-);-) Het onderging wel in Antwerpen, maar ik zag het niet ;-););-)

Bobke 19 december 2009 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 4499422)
In een plaats die "ayn ami'a" wordt genoemd, toen Jajoej daar aankwam. Misschien kwam hij daar om 14u, dan is het zo: de zon onderging in "ayn ami'a" om 14u. ;-);-);-)

En in Antwerpen onderging de zon vandaag niet, want het was aan het sneuwen ;-);-);-) Het onderging wel in Antwerpen, maar ik zag het niet ;-););-)

Dat staat er niet.
Ik vroeg de juiste vertaling.
Er stond “ toen hij de zonsondergang bereikte”, niet “toen de zon onderging”

D'ARTOIS 19 december 2009 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 4499389)
Slachters van joden in holocaust uit het oosten?

Waarom schaam je je dan niet? Als je ook weet dat ze nog steeds verder slachten in Irak, Afghanistan en de rest van de wereld ..

Uw argument slaat wederom als de gebruikelijke tang op dirk.

We hebben het over een religie die hier niet gewenst is noch uitgenodigd en zeker niet waarom gevraagd is.
Ik heb de afzichtelijk video's gezien waarin de Islam z'n ware gezicht laat zien, waarin in vrouwen zonder vorm van proces worden afgemaakt, en niet een maar tientallen.
De tijd is rijp om de mensen die dit soort beelden niet kennen - en niet eens weten wat de Islam in feite inhoud - te laten zien. Wat men - lees - US in Afghanistan uitspookt is hun verantwoordelijkheid. Ze zijn daar niet uitgenodigd men kan hen dus vragen te vertrtekken.
Als ik me deze beelden die ik heden zag weer voor de geest haal zou ik zeggen : aanpassen of wegwezen!

Nexer 19 december 2009 03:24

Spijtig dat het beperkt is tot de Islam. Alle religies zouden gediscimineerd moeten worden.

Kunnen we mooi beweren dat iedereen gelijk behandeld wordt en subsidies vragen voor een onderzoekscommissie. Zou moeten lukken. Kat in't bakkie.

Fozzie 19 december 2009 03:34

Citaat:

Vanuit het standpunt van de native americans: ja ;-)

djimi 19 december 2009 09:47

Citaat:

...

Fozzie was mij voor.

On topic: ik vind het ergens zielig-grappig dat mensen die zichzelf d.m.v. kledij, gedrag, uitspraken, ... ten allen prijze lijken te willen 'onderscheiden' gaan klagen wanneer ze dan ook effectief 'onderscheiden' worden.

Wie voor zichzelf een 'outlaw'-status nastreeft, zou toch net blij moeten zijn wanneer hij/zij voor dat streven wordt beloond met de status waarop hij/zij zijn/haar zinnen heeft gezet?

'Wie wind zaait zal storm oogsten', porpo.

Noch Europa, noch USA, noch Islam, ... blijkt daaraan te kunnen ontsnappen.

Staat d�*�*r niks over in de Koran?

Erwinvds 19 december 2009 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 4499586)
On topic: ik vind het ergens zielig-grappig dat mensen die zichzelf d.m.v. kledij, gedrag, uitspraken, ... ten allen prijze lijken te willen 'onderscheiden' gaan klagen wanneer ze dan ook effectief 'onderscheiden' worden.

Wie voor zichzelf een 'outlaw'-status nastreeft, zou toch net blij moeten zijn wanneer hij/zij voor dat streven wordt beloond met de status waarop hij/zij zijn/haar zinnen heeft gezet?

'Wie wind zaait zal storm oogsten', porpo.

Noch Europa, noch USA, noch Islam, ... blijkt daaraan te kunnen ontsnappen.

Staat d�*�*r niks over in de Koran?

Jamaarja, die willen toch ook enkel maar vrede of wa.

Hun vrede dan wel maar is er een andere dan. :?:

:twisted:

Cut de krap 19 december 2009 10:41

Citaat:

Juist, de islam is een affront voor de mensheid.

Erwinvds 19 december 2009 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap (Bericht 4499643)
Juist, de islam is een affront voor de mensheid.

Alle religieuze fundamentalisten/fanaten ( godsdienstige en/of politieke ) zijn een affront voor de mensheid.

Cut de krap 19 december 2009 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds (Bericht 4499649)
Alle religieuze fundamentalisten ( godsdienstige en/of politieke ) zijn een affront voor de mensheid.

Daarom blijft het onbegrijpellijk dat de linkse kerk een nieuwe lading van de ergste soort doodknuffelt onder het noemertje van verrijkende diversiteit. De linkse kliek is al een even groot affront voor Europa als hun invoer-reli-troetels.

djimi 19 december 2009 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds (Bericht 4499649)
Alle religieuze fundamentalisten/fanaten ( godsdienstige en/of politieke ) zijn een affront voor de mensheid.

Ook de fanatieke anti-fundamentalisten/anti-fanatici?

:-(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be