![]() |
EU praat over ... champagnekurken
Een Nederlands CDA-grootlicht
bekeek het als zijn waardige plicht om te gaan nurken over de kurken. Straks wordt een adhoc-commissie gesticht. ![]() Een gevaar voor de mensheid ... ! |
Ja geweldig toch, ...
Beware of the blast... uncaping the bottle may cause serieous injury or death ! ;-) Jezus Christus, in wat voor een kleutermaatschappij zijn wij terrecht gekomen, ... als ge nog nie weet hoe ge een fles sjampieter moet opendoen , blijft er dan af he, ... |
Ah dien hollander vergeet de flessen Geuze en Kriek ook nog, daar zit soms meer sjash achter dan zo een fles champagne...
|
-champagne kurken
-kruisbeelden wat gaan ze nog allemaal uitvinden om geen echt werk te moeten leveren, bende profiteurs |
*Bonk, bonk, bonk*
Een waarschuwing op de champagne. What's next? Een waarschuwingop plasticen kinderschepjes "pas op, jaarlijks overlijden meer mensen door op het strand in een gat te vallen dan door haaien"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een serieuze pandoering kan voor dat soort parlementariërs wonderen verrichten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stuur u alvast het bewijs van uw ongelijk en mijn rechtgeaardheid. http://www.debrievenbus.be/home.php?id=6&lng=1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook is het jammer dat ik mij heb laten verleiden om de discussie te voeren op het niveau van degenen die zich van twijfelachtige methodes bedienen. De rotte appels doen hun werk in 2 richtingen... |
Ik sta werkelijk versteld dat weer een of andere achterlijke politicus nu gaat zemelen over champagnekurken. Die kurken worden al jaar en dag uit kleine delen gemaakt en ik begrijp dit stuk onbenul van het CDA niet.
Het wordt tijd dat de EU drastisch vermagert. Hoe minder idioten hoe minder regels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In verband met de veiligheid van de burger in Nederland is het vanaf heden niet meer toegestaan kinderen te verwekken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be