![]() |
De klootzakken van facebook
Allé, dan beslis ik dat ik terug op facebook ga maar met serieus wat privacy-instellingen bijvoorbeeld dat niemand mijn vrienden kan zien, passen ze toch wel die privacy-instellingen aan :-(
Kan ik nu nog mijn vrienden verbergen? Der is geen kat die moet weten wie mijn vrienden zijn! Godverdikke! :evil: |
Citaat:
En traag, feitlijk onwerkbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Je krijgt of kreeg een kaderke (eerder een popup) waar je per instellingspunt aanklikken of je de oude instellingen wou behouden of over wou gaan naar de nieuwe, had je daar, of klik je daar allemaal "oude instellingen" aan, heb je geen probleem Allez, veronderstel ik toch e |
Citaat:
De rest van mijn privacy-instellingen zijn behouden gebleven, behalve dus dat iedereen mijn vrienden kan zien en ik wil dat echt niet :-( Ik zal maar weer eens nadenken over mijn account opzeggen zeker :-( Vroeger was er toch ook een manier om groepen in te delen en dat die ene groep de andere groep toch nie zag? Hoe doe je dat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
oei, hahahaha
|
even opnieuw dan maar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat bij jou het probleem zal zitten bij instellingen-toepassingsinstellingen |
en daar kan je van alles heel simpel je instellingen wijzigen
|
Citaat:
|
verd*mme, knippen en plakken lukt zo goed niet, hier de link:
http://www.facebook.com/help.php?page=768&hloc=nl_NL |
Citaat:
|
Citaat:
Hun uitleg is nog de oude manier en niet de nieuwe :-( |
Citaat:
|
Amai, gij kent veel volk :mrgreen:
|
dit zou het nieuwe moeten zijn, enkel lukt het me zelf niet echt...
First, click the pencil icon in the Friends box on your profile. Then, uncheck the "Show my friends on my profile" box. People who come to your profile will not be able to see this information. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be