Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Youtube-filmpjes embedden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=132869)

Zeno! 18 december 2009 17:11

Youtube-filmpjes embedden

Suggestie

Ik zie dat er in talloze threads links naar Youtube-filmpjes worden geplaatst. Zou het niet leuker/makkelijker zijn om het mogelijk te maken om die filmpjes te "embedden" met [youtube]CODE[/youtube]-tags? Dan zie je meteen het filmpje en staat er niet zo'n nietszeggende link.

Op vele forums kan dit al. Misschien ook hier binnenkort?

Heftruck 18 december 2009 17:19

2

Zou verdomd handig zijn.

Andro 18 december 2009 17:28

Ik ben voor.

Jazeker 18 december 2009 21:01

http://forum.politics.be/showthread.php?t=128072

Txiki 18 december 2009 21:31

Luierikken.

Zeno! 21 december 2009 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4499114)

Tsjah, niet dus :|

Pieter Vandoorne 21 december 2009 20:21

Het komt er, net als de zoekfunctie (echt ditmaal ;)) begin 2010. Ik hoop dat het nog lukt in januari.
We wachten de ontwikkeling af van een nieuwe versie van het forum en een addon die het zoeken performant mogelijk maakt. Dat laatste is nog niet af, dus nog even afwachten.

Jazeker 21 december 2009 20:29

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne (Bericht 4503130)
Het komt er

Bijlage 61719

Maar dan echt, eh...

Bijlage 61719

Citaat:

net als de zoekfunctie

:cheer:

Maar dan echt, eh...

Den Duisteren Duikboot 21 december 2009 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 4498833)
Ik zie dat er in talloze threads links naar Youtube-filmpjes worden geplaatst. Zou het niet leuker/makkelijker zijn om het mogelijk te maken om die filmpjes te "embedden" met [youtube]CODE[/youtube]-tags? Dan zie je meteen het filmpje en staat er niet zo'n nietszeggende link.

Als de forumleden nu eens consequent aangeven wat er op de link te zien is? Kleine moeite toch?

Zeikstraal 21 december 2009 22:05

Citaat:

Het komt er, net als de zoekfunctie (echt ditmaal ;)) begin 2010. Ik hoop dat het nog lukt in januari.
We wachten de ontwikkeling af van een nieuwe versie van het forum en een addon die het zoeken performant mogelijk maakt. Dat laatste is nog niet af, dus nog even afwachten.

10 min werk dus :lol:

Zeno! 22 december 2009 13:39

Citaat:

Met dank.

Andro 22 december 2009 13:43

Citaat:

Ge zijt een schatje.:cheer:

Weezer 22 december 2009 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4503353)
Als de forumleden nu eens consequent aangeven wat er op de link te zien is? Kleine moeite toch?

²

Heftruck 22 december 2009 17:52

Citaat:

Hip hip hoera! :cheer:

Jazeker 22 december 2009 18:38

Citaat:

3

Zeikstraal 22 december 2009 19:26

Citaat:

Waarom extra moeite doen als het zo ook kan? De middelleeuwen zijn voorbij, schaf u deftig internet aan.

Den Duisteren Duikboot 22 december 2009 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4504707)
Waarom extra moeite doen als het zo ook kan? De middelleeuwen zijn voorbij, schaf u deftig internet aan.

Ik ben nog een ouderwetse "linkse" die vindt dat websites zo gebruiksvriendelijk mogelijk moeten zijn. Ik heb tot vorig jaar ook met een "oud masjien" moeten werken. Mocht dat "embedden" de downloadtijd voor sommige mensen verhogen, ben ik daar inderdaad tegen.

Den Duisteren Duikboot 22 december 2009 22:52

Overigens zijn er ook een aantal substantiële voordelen aan gewone links: het filmpje opent in een nieuw venster, zodat ik onderwijl vrolijk verder door politics.be kan navigeren (vooral handig als alleen het geluid relevant is). Bovendien vind ik het leuk om de commentaren te lezen bij Youtube-filmpjes, die je bij "embedding" niet te zien krijgt.

Zeikstraal 22 december 2009 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4505206)
Overigens zijn er ook een aantal substantiële voordelen aan gewone links: het filmpje opent in een nieuw venster, zodat ik onderwijl vrolijk verder door politics.be kan navigeren (vooral handig als alleen het geluid relevant is). Bovendien vind ik het leuk om de commentaren te lezen bij Youtube-filmpjes, die je bij "embedding" niet te zien krijgt.

Welcome to the internetz. Aanpassen hé

Jaani_Dushman 23 december 2009 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4503142)
Bijlage 61719

Maar dan echt, eh...

Bijlage 61719

Correctie:

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Maar dan echt, eh...

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Als men begint met youtubefilmpjes te embedden, mag ik het hier wel vergeten. Mijn laptopje van meer dan 8 jaar oud flipt daar op. Op de website van De Standaard staan er soms pagina's met embedden youtube's. Eéntje is geen probleem. Maar van zodra er meerdere op één pagina slaan, mag ik ongveer een kwartier wachten eer ik mijn curser terug kan bewegen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be