![]() |
Ik noem dit massamoord minister Gerda Verburg:
Slaap zacht mevrouw de minister.
Denk maar niet te veel aan al die geitjes. Het zijn er maar 20.000....oh nee ze zijn drachtig Dus 40.000. ![]() ![]() |
Christenen en dierenwelzijn. Altijd een drama. :-(
|
Citaat:
fyi: eerste dierenrechtenorganisatie gesticht door een voorvechter van de Ierse katholieken (doch zelf protestant) en een evangelisch christen |
Citaat:
|
Ja, en?
Moeten we nu allemaal een potje gaan huilen en fruitariër worden? |
Citaat:
Maar dierenartsen die gedwongen worden om gezonde dieren (ze zijn gevaccineerd) te euthaniseren. Deden ze in het Derde Rijk ook, maar dan met mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus nog veel succes met uw dagelijkse bijdrage aan massamoord. ;-) |
Citaat:
Ten eerste gingen die beesten er toch aan, dat is immers waar ze voor worden gekweekt. Ten tweede klopt wat je zegt over gezonde dieren niet. In gebieden waar is gevaccineerd, worden op de besmette bedrijven alleen de besmette, drachtige schapen en geiten geruimd. Ten derde, als er 20.000 geiten geslacht moeten worden om 1 mensenleven te redden, was dat het meer dan waard. |
Citaat:
|
vleeseters en dierenwelzijn; altijd een bron van lol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind uw vergelijk met het Derde Rijk nogal misplaatst. |
Citaat:
|
Deze ziekten zijn echte drama's van menselijke onkunde. Steek anders nog wat meer beesten in holocaustkwekerijen om de massale vraag naar goedkoop vlees of zuivelproducten aan te kunnen. Geld, winstbejag en vraatzucht, the root of al evil, hein?
Net alsof bepaalde politici en ander addergebroed van de bipolaire uiteinden de mensheid niet zo zouden zien of behandelen... Een beetje meer verdoken of verholen techniekjes en smoke and mirrors, misschien. |
Tja, er moeten keuzes gemaakt worden.
Wat de beste keuze is zullen we nooit weten. Maar volgens mij wettigt het doel de middelen . |
Als de besmetting zich uitbreidt gaan ze er evengoed aan. En dan nemen ze nog wat mensen mee in hun val. Voor mij is een mens nog altijd oneindig meer waard dan een dier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be