![]() |
drink kraantjeswater
Flessenwater heeft een ecologische voetafdruk en CO2-emissies meer dan 200 keer hoger dan kraantjeswater.
Flessenwater kost 1800 keer zoveel als kraantjeswater. In de VS wordt jaarlijks 100 miljard USD uitgegeven aan flesenwater. Met dat geld zou je extreme armoede kunnen uitroeien. Het plastic afval vormt een gigantische afvalzee in de stille oceaan, waardoor zeeleven vernietigd wordt (zeeschildpadden, vissen en vogels strerven massaal door de plasticvervuiling) Dus we moeten stoppen met het drinken van flessenwater. Kraantjeswater is een veel beter alternatief. |
Groot gelijk!
Kraantjeswater is ook vaak gezonder dan flessenwater, zegt testaankoop. |
Ik drink sinds jaar en dag enkel kraantjeswater (nu ja, 's morgen in combinatie met koffie dus, later is het fruitsap, frisdrank en in het weekeinde zelfs alcoholische dranken ;-)).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En is het waar dat ons kraantjeswater van topkwaliteit is?
Ik ben niet zeker, maar ik dacht dat ze dat water ook gebruiken voor EXTREEM gevoelige vissen. Dat ze dat water door de tanks van de vissen laten lopen, en vanaf er nog maar iets scheelt aan dat water, zien ze dat direct aan die vissen. |
Ik drink al heel mijn leve enkel kraantjes water (wanneer ik thuis ben alleszins)
|
kraantjeswater is lekker en gezond, behalve als je een waterontkalker in huis hebt
|
Ik drink ook kraantjeswater ipv flessenwater, welliswaar gezuiverd met zo'n brita-can.
|
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be