![]() |
vrolijk kerstfeest, groot nederlanders ... FLANDERS HOUSE !
Vanavond zal Shadowke goed slapen :lol:
Het Flanders House in New York verstuurt deze dagen een uitnodiging met een opmerkelijke kaart. Wallonië maakt er deel uit van Frankrijk, Brussel ligt er midden in Vlaanderen. :roll: http://www.brusselnieuws.be/artikels...van-vlaanderen |
Citaat:
|
Citaat:
Klopt de facto allebei. |
Citaat:
Het ging om een uitnodiging voor een (gezamenlijke) cocktailavond georganiseerd door de Nederlandse en Vlaamse vertegenwoordiging in New York. ![]() So close, so different :cheer: :lol: OT: Men had gewoon Antwerpen moeten aanduiden in plaats van dat Brussels gezwel en dan was er geen probleem geweest. Maar neen, zich altijd internationaal willen profileren met een Franstalige hoofdstad (die dan nog een rampzalig slecht en saai imago heeft in de wereld!)... Tijd dat het Brussels Gewest (exclusief) de promotie van Brussel in handen neemt (in plaats van Toerisme Vlaanderen en zijn Waalse tegenhanger OPT). Ik erger me dood aan al die promotie voor Brussel op de talloze sites van Toerisme Vlaanderen (www.visitflanders.com)! |
Citaat:
|
T'Serclaes is dus een mede-Nederlander.
|
Prettige en Vrolijke Kerst voor alle Belgen en voor alle Hollanders die nu zo knus aan hun Feesttafel zitten.
Kunnen de Hollanders niet even voor de analen ventileren wat voor cullinaire hoogstandjes de Sien'en en Bep'pen dit jaar op tafel getovert hebben ? |
Citaat:
|
Ze zijn voeren vergeten aan te duiden. Een schande!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooit al van deze meneer gehoord??? ![]() |
Citaat:
Hoewel hij in Nederland woont, klinkt ie bijna als ik. |
Citaat:
eerst even het tafeltje afnemen met een stapeltje servetjes. |
Citaat:
we zouden ons beter concentreren op het verplaatsen van de Vlaamse administratieve zetels naar Mechelen, Antwerpen of Gent (ik heb niet echt een voorkeur)... |
Citaat:
Belux en NL tellen evenveel driesterren en tweesterren restaurants. Belux heeft 98 1sterrenrestaurants, NL heeft er 75. EN nederland telt dan ook 50% meer inwoners dan belux. 'k Moet wel eerlijk toegeven dat de Nederlandse score hoger ligt dan ik had verwacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weer een vooroordeel minder. ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be