![]() |
Dagblad de pers beledigt ons
http://www.depers.nl/buitenland/3634...og-redden.html
Onze heilige profeet (vrede zij met hem) met een tikkende bom afgebeeld en dan nog verder in de fictieve interview beledigen :roll: Zij wensen ons daarmee een goede kerstmis zeker :roll: |
Citaat:
Die profeten kunnen voor mijn part naar de hel lopen. Die hebben al meer leed veroorzaakt dan wie ook. Screw them. |
Citaat:
Is dat een traditie, hobby, prijskamp? "Wie als eerste een belediging van de profeet voelt, wint een all-in trainingskamp in Pakistan" |
Citaat:
En verder zie ik niet hoe ze jouw profeet in het fictieve interview beledigen. Ze nemen meer het westen op de korrel dan de Islam. |
Citaat:
Waarom schrijf je dat fictieve interview beledigend over mijn profeet? Jij bent een laffe hond, ziek achterlijk en dom, ga de door varkensvlees besmet lichaam van jouw moeder met varkens begraven, idioot. Vrijheid van meningsuiting, dat recht hebben ze in het westen, redacteur moet ermee leren leven. Citaat:
|
Citaat:
En het dan vreemd vinden dat steeds meer mensen een steeds grotere hekel aan dat achterlijk geloof en de, indien mogelijk, zich nog achterlijker gedragende aanhangers, krijgen. |
Citaat:
ze straks niet meer uit hun ogen kunnen kijken? |
Citaat:
Maar ik denk niet dat ik jou het verschil tussen "vrijheid van meningsuiting" en "laster" kan duidelijk maken dus zou ik het waarschijnlijk toch maar gewoon verticaal klasseren. Niet enkel het westen als in Europa, maar het westen zoals in Europa en USA. En daarbij worden zelfs héél goede punten neergezet. Maar ik kan mij voorstellen dat je niet voorbij het plaatje geraakt bent. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom noem jij mij een fikse troll? Je moet je schamen. :roll: |
Citaat:
Als ik jou op straat tegenkom, en je beledigt mij dan ga ik ook een klacht bij de politie indien, als je mijn vader beledigt ook beroep doen op politie, maar als je mijn moeder beledigt dan hebben we ruzie en een van ons gaat in ambulance. En wat als je mijn profeet beledigt? Ik ga niet zeggen, maar als ik ooit met mijn leven zou riskeren, dan moet het om het geloof gebeuren. |
Citaat:
Als ik u was, zou ik per direct naar Afghanistan of zo afreizen, en me daar een mooie bomgordel laten aanmeten, zodat u uzelf voor uw geloof in honderdduizend stukjes kunt laten springen. Voorwaar een mooie martelaarsdood met alle zalige consequenties van dien, inclusief 72 sloeries. Maar ga vooral zo door, u en uw soortgenoten zorgen zelf voor meer haat, walging en afkeer voor de islam dan duizend Wildersen, Fortuyns, DeWinters enz enz ooit zouden kunnen. |
We hebben hier te maken met één ongelukkige maloot.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Sus Iratus
Je bent duidelijk gebraindwashed, dus een goede plaats voor jou is mijn negeerlijstje. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit : ik ben het dus eens met post #4 |
Citaat:
Is w<raak echtzoet ?? Ald je erbeterbij voelt , voelje vrij , geenprobleem !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be