Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Dagblad de pers beledigt ons (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133114)

porpo 25 december 2009 11:18

Dagblad de pers beledigt ons

http://www.depers.nl/buitenland/3634...og-redden.html

Onze heilige profeet (vrede zij met hem) met een tikkende bom afgebeeld en dan nog verder in de fictieve interview beledigen :roll:

Zij wensen ons daarmee een goede kerstmis zeker :roll:

hurricane 25 december 2009 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 4508423)

Onze heilige profeet (vrede zij met hem) met een tikkende bom afgebeeld en dan nog verder in de fictieve interview beledigen :roll:

Ons ?
Die profeten kunnen voor mijn part naar de hel lopen.
Die hebben al meer leed veroorzaakt dan wie ook.
Screw them.

Another Jack 25 december 2009 11:27

Citaat:

Lang moeten zoeken naar 'beledigingen'?

Is dat een traditie, hobby, prijskamp?

"Wie als eerste een belediging van de profeet voelt, wint een all-in trainingskamp in Pakistan"

Erwinvds 25 december 2009 12:45

Citaat:

Dat recht hebben ze in het westen. Leert ermee leven.
En verder zie ik niet hoe ze jouw profeet in het fictieve interview beledigen.
Ze nemen meer het westen op de korrel dan de Islam.

porpo 25 december 2009 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds (Bericht 4508562)
Dat recht hebben ze in het westen. Leert ermee leven.

Ik ga een mail sturen naar de redacteur waarin ik het volgende zeg:
Waarom schrijf je dat fictieve interview beledigend over mijn profeet? Jij bent een laffe hond, ziek achterlijk en dom, ga de door varkensvlees besmet lichaam van jouw moeder met varkens begraven, idioot.
Vrijheid van meningsuiting, dat recht hebben ze in het westen, redacteur moet ermee leren leven.

Citaat:

Ze nemen meer het westen op de korrel dan de Islam.
Denk je dat?

Sus Iratus 25 december 2009 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 4508597)
Waarom schrijf je dat fictieve interview beledigend over mijn profeet? Jij bent een laffe hond, ziek achterlijk en dom, ga de door varkensvlees besmet lichaam van jouw moeder met varkens begraven, idioot.
Vrijheid van meningsuiting, dat recht hebben ze in het westen, redacteur moet ermee leren leven.

Denk je dat?

De ellenlange moslimtenen zijn zojuist weer een paar meter langer geworden.

En het dan vreemd vinden dat steeds meer mensen een steeds grotere hekel aan dat achterlijk geloof en de, indien mogelijk, zich nog achterlijker gedragende aanhangers, krijgen.

Francientje 25 december 2009 13:35

Citaat:

Denk je dat?

Gek maar ik heb nu ergens toch de indruk dat jij een fikse troll bent. Wat is eigenlijk de bedoeling? Mensen zo op te stoken tegen een godsdienst dat
ze straks niet meer uit hun ogen kunnen kijken?

Erwinvds 25 december 2009 13:35

Citaat:

Denk je dat?

Doen jong, doen. Dat recht heb jij idd. Hoewel als ik die mail zou ontvangen toch een klacht voor laster zou overwegen.
Maar ik denk niet dat ik jou het verschil tussen "vrijheid van meningsuiting" en "laster" kan duidelijk maken dus zou ik het waarschijnlijk toch maar gewoon verticaal klasseren.

Niet enkel het westen als in Europa, maar het westen zoals in Europa en USA. En daarbij worden zelfs héél goede punten neergezet.
Maar ik kan mij voorstellen dat je niet voorbij het plaatje geraakt bent.

Sus Iratus 25 december 2009 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francientje (Bericht 4508620)
Gek maar ik heb nu ergens toch de indruk dat jij een fikse troll bent. Wat is eigenlijk de bedoeling? Mensen zo op te stoken tegen een godsdienst dat

Porpo/Averroes is geen trol. Die meent het echt. Overigens is dit soort dingen doodnormale dagelijke kost op bijvoorbeeld het (door de Nederlandse overheid gesubsidiëerde) forum marokko.nl, waar trouwens nog veel gezelliger zaken worden geuit t.a.v. het westen in het algemeen, Nederland in het bijzonder, joden, christenen, ongelovigen, homo's en ga zo nog maar een paar uur door.

porpo 25 december 2009 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francientje (Bericht 4508620)

Mevrouw Francientje
Waarom noem jij mij een fikse troll? Je moet je schamen. :roll:

porpo 25 december 2009 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds (Bericht 4508622)
Doen jong, doen. Dat recht heb jij idd. Hoewel als ik die mail zou ontvangen toch een klacht voor laster zou overwegen.
Maar ik denk niet dat ik jou het verschil tussen "vrijheid van meningsuiting" en "laster" kan duidelijk maken dus zou ik het waarschijnlijk toch maar gewoon verticaal klasseren.

Zonder rond de pot te blijven draaien, mijn collega, er is geen verschil tussen mij beledigen en mijn profeet of moeder beledigen. Het is veel erger als je mijn profeet beledigt.

Als ik jou op straat tegenkom, en je beledigt mij dan ga ik ook een klacht bij de politie indien, als je mijn vader beledigt ook beroep doen op politie, maar als je mijn moeder beledigt dan hebben we ruzie en een van ons gaat in ambulance.

En wat als je mijn profeet beledigt? Ik ga niet zeggen, maar als ik ooit met mijn leven zou riskeren, dan moet het om het geloof gebeuren.

Sus Iratus 25 december 2009 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 4508715)
Zonder rond de pot te blijven draaien, mijn collega, er is geen verschil tussen mij beledigen en mijn profeet of moeder beledigen. Het is veel erger als je mijn profeet beledigt.

Als ik jou op straat tegenkom, en je beledigt mij dan ga ik ook een klacht bij de politie indien, als je mijn vader beledigt ook beroep doen op politie, maar als je mijn moeder beledigt dan hebben we ruzie en een van ons gaat in ambulance.

En wat als je mijn profeet beledigt? Ik ga niet zeggen, maar als ik ooit met mijn leven zou riskeren, dan moet het om het geloof gebeuren.

En precies dat maakt dat men uw agressieve woestijnsoort liever kwijt dan rijk is.

Als ik u was, zou ik per direct naar Afghanistan of zo afreizen, en me daar een mooie bomgordel laten aanmeten, zodat u uzelf voor uw geloof in honderdduizend stukjes kunt laten springen. Voorwaar een mooie martelaarsdood met alle zalige consequenties van dien, inclusief 72 sloeries.

Maar ga vooral zo door, u en uw soortgenoten zorgen zelf voor meer haat, walging en afkeer voor de islam dan duizend Wildersen, Fortuyns, DeWinters enz enz ooit zouden kunnen.

Scarabaeida 25 december 2009 14:49

We hebben hier te maken met één ongelukkige maloot.

porpo 25 december 2009 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4508784)
zou ik per direct naar Afghanistan of zo afreizen

Niet nodig, ik ga een haatzaaiende imam mollen.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4508784)
Wildersen, Fortuyns, DeWinters

Haatzaaiende politici.

Sus Iratus 25 december 2009 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 4508832)
Niet nodig, ik ga een haatzaaiende imam mollen.

Dit is het eerste verstandige dat ik u heb zien schrijven.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 4508832)
Haatzaaiende politici.

Waarschuwen voor religieuze gekken, waar u blijkens uw recente uitspraken ook bij lijkt te horen, die bereid zijn om zichzelf en hun onschuldige slachtoffers op te blazen in naam van hun geloof, is voor mij toch echt geen haatzaaien. Integendeel, dat is juist heel verstandig van die politici.

porpo 25 december 2009 16:05

Sus Iratus
Je bent duidelijk gebraindwashed, dus een goede plaats voor jou is mijn negeerlijstje.

Sus Iratus 25 december 2009 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 4508860)
Sus Iratus
Je bent duidelijk gebraindwashed,

:rofl:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 4508860)
dus een goede plaats voor jou is mijn negeerlijstje.

U doet maar. U toont daarmee wederom het ware gelaat van een godsdienstwaanzinnige. Sluit u aan bij Egmond Frietkot zou ik zeggen. Die gooit ook eenieder die het niet met hem eens is meteen op zijn negeerlijst. Da's voor u ook meteen een heel stuk makkelijker discussiëren natuurlijk zodat u niet hoeft te antwoorden op kritiek en zaken waarmee u liever niet geconfronteerd wenst te worden.

filosoof 25 december 2009 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida (Bericht 4508791)
We hebben hier te maken met één ongelukkige maloot.

of de zoveelste construct...

skaldis 25 december 2009 16:45

Citaat:

Dat interview lijkt toch niet zo beledigend ? De vragen soms wel maar vermits de antwoorden meestal op iets slaan kan dat toch zo geen kwaad. Of lees ik ergens over ?

edit : ik ben het dus eens met post #4

cookie monster 25 december 2009 16:50

Citaat:

Dus oogom oog , tand om tand ??
Is w<raak echtzoet ??

Ald je erbeterbij voelt , voelje vrij , geenprobleem !!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be