![]() |
Geflitst.
Verdomme toch ! Weeral centjes naar Wallonie !
Moet toch nog minstens 180 gedaan hebben toen ik de flash in mijn spiegel zag... Heb maar direkt mijn advocaat gebeld om hem al in gang te zetten voor wat gaat komen :lol: Zalig Kerstfeest :? |
Ik hoop dat je je rijbewijs kwijt bent
|
Citaat:
Maar het zou wel kunnen dat ik een weekje of 2 mijn rijbewijs kwijt ben ja. |
Citaat:
Citaat:
Aan 180 gaat dat niet helpen, vrees ik :twisted:Procedure fout inroepen? Meter niet geëikt of te lang geleden geëikt? Aan 180 gaat dat niet helpen, vrees ik :twisted: |
.
|
Een straf naar vermogen zou vermogende snelheidsovertreders eerder ertoe brengen de verkeersreglementen te respecteren, en dat is toch de bedoeling dacht ik.
Moet er iemand overreden geweest zijn dan zal de dure en goed geconnecteerde advocaat evengoed het opknap werk doen. Zo gaat dat, met af en toe eens een uitzondering om de illusie van gelijkberechtiging hoog te houden. Jammer dat de wetgeving zo'n onrechtvaardigheden tolereert en zo'n onverantwoord gedrag in de hand werkt (mits je voldoende geld hebt). |
wie bij dit weer 180 rijdt verdient geen rijbewijs
ik hoop dat je een heel DURE advocaat hebt :twisted: |
Citaat:
En anders werk ik 2 weekjes van thuis - is ook gezellig :-) En die centen... Tja, we zullen het maar een snelheidsbelasting noemen he :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En liefst levenslang. |
Man... tough audience. Jullie rijden nooit eens te snel ?
|
Citaat:
En zeker geen 1808O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus zo'n advocaat moet 4 of 5 jaar studeren en een jaar stage doen om dan uiteindelijk te dienen om de gevolgen van dat soort onnozel gedrag zo glad mogelijk te strijken.
Meteen een argument om de opleiding 'rechten' te schrappen uit het aanbod van gesubsidieerde universiteiten. Misdadigers moeten maar een fonds stichten om zich te voorzien in opgeleide verdedigers. |
Citaat:
Bij ijzel en sneeuw of regen is het inderdaad geen goed idee, maar onder deze omstandigheden vind ik dat het perfect kan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be