Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   SCHITTEREND:Verjaardag van moslima helemaal bedorven!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13314)

Ben Patriot 4 mei 2004 21:22

Enige tijd geleden las ik een ingezonden brief van een blijkbaar snel gekrenkt zieltje van een dochtertje van Allah,
waarvan ik de verblijdende inhoud de lezers van dit forum zeker niet wilde onthouden.

Het betrof hier een ingezonden brief naar het weekblad van naar ik meen hogeropgeleiden en universitair geschoolden.

Intermediair nummer 10 (04 maart 2004)

Geen troetelallochtoon

VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali is het meest geciteerde Kamerlid van het afgelopen jaar (Intermediair 9, 26 februari).

Ik ben één van uw moslimabonnees en voel me door INTERMEDIAIR niet gerespecteerd. Ik ben namelijk van mening dat u heel erg goed besefte dat sommige uitlatingen van mevrouw Hirsi Ali over Profeet Mohammed (vrede zij met hem) moslims in Nederland kwetsen.
Tevens zult u beseft hebben dat er ook moslims zijn onder de intermediair-abonnees die dit interview zouden kunnen lezen.
Wanneer INTERMEDIAIR respect zou hebben voor de moslims (medelanders!),
dan zou u het vernederende gedeelte uit het interview weggelaten hebben.
Ik denk namelijk dat een redactie het recht heeft om een kwetsend gedeelte van een artikel weg te laten. Mevrouw Hirsi Ali zou heus niet gedreigd hebben met het aftreden als volksvertegenwoordiger wanneer haar negatieve uitlatingen weggelaten waren!
De uitlating van mevrouw Hirsi Ali over Profeet Mohammed (vrede zij met hem) en de onverschilligheid van INTERMEDIAIR hebben me geraakt, nota bene op mijn verjaardig.
Mijn avond is helemaal bedorven.

A. Konuksever

Ben Patriot:
:D :D :D
Nu wel als ze besluit hier in ons land nog langer te blijven, dan verzeker ik haar dat ze nog vele bedorven avonden tegemoet kan zien, als het aan mij ligt.
Toch een waar en smakelijk genoegen om zo´n brief te lezen zeg!!

circe 4 mei 2004 21:25

Misschien in het vervolg een nota toevoegen aan bepaalde artikels:

"MOHAMEDANEN OPGELET! dit artikel kan schokkende uitlatingen bevatten voor gevoelige mohamedanen !"
Zoiets?

Weisse Wolf 4 mei 2004 22:01

[size=7] Driewerf hoera voor Ayaan Hirsi Ali!!! [/size] :lol: :lol:

Herman Desmedt ©HD 4 mei 2004 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wolf
[size=7] Driewerf hoera voor Ayaan Hirsi Ali!!! [/size] :lol: :lol:

Wacht eens even ! Mag die dat zomaar zeggen ?
Is dat soms geen racisme ?
Of is het toch vrije meningsuiting ?

Attiladehun 5 mei 2004 09:17

Wat een trut, die Konuksever! :roll:

Raf 5 mei 2004 11:49

Een doorslaggevend argument alweer... :roll:

Attiladehun 5 mei 2004 12:02

Komaan, zeg, vind jij dat nu echt normaal, zo'n truttige reaktie?
Wat denkt dat kind eigenlijk wel? Moet men haar eerst de teksten over de islam laten lezen, vooraleer ze gedrukt worden? Een kritische blik op de islam kan blijkbaar niet, ook al is die dan afkomstig van een moslima...
8O
Van onverdraagzaamheid gesproken... :roll:

Raf 5 mei 2004 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Komaan, zeg, vind jij dat nu echt normaal, zo'n truttige reaktie?
Wat denkt dat kind eigenlijk wel? Moet men haar eerst de teksten over de islam laten lezen, vooraleer ze gedrukt worden? Een kritische blik op de islam kan blijkbaar niet, ook al is die dan afkomstig van een moslima...
8O
Van onverdraagzaamheid gesproken... :roll:

Het Racistisch Blok wil "vrijheid van meningsuiting", maar iemand die er een andere mening op nahoudt is een trut. Dat weten we dan ook weer...

Attiladehun 5 mei 2004 12:17

Jongen toch, jij draait de zaken om. Het is Hirsi Ali die er een andere mening op nahoudt dan de doorsnee moslim, omdat zij in staat is voor zichzelf na te denken. De andere moslima is truttig omdat zij dit niet wil aanvaarden. Misschien is zij trouwens wel jaloers op Hirsi Ali... :roll:

Raf 5 mei 2004 12:19

Citaat:

Jongen toch, jij draait de zaken om. Het is Hirsi Ali die er een andere mening op nahoudt dan de doorsnee moslim, omdat zij in staat is voor zichzelf na te denken. De andere moslima is truttig omdat zij dit niet wil aanvaarden. Misschien is zij trouwens wel jaloers op Hirsi Ali... :roll:

Dat meisje laat gewoon weten hoe zij over Hirsi Ali en haar opvattingen denkt. Heeft zij daar dan minder recht toe dan iemand anders?

Attiladehun 5 mei 2004 12:34

Het gaat hem over de arrogantie van dat wicht, die bepaalde opvattingen over de islam gewoon niet gedrukt wil zien.
Wat moeten wij dan denken over het boek 'De weg van de Moslim', gedrukt en herdrukt en gretig gekocht door vooral Marokkaanse jongeren. Vooral slecht nieuws voor vrouwen en holebi's... 8O

Raf 5 mei 2004 12:36

Citaat:

Het gaat hem over de arrogantie van dat wicht, die bepaalde opvattingen over de islam gewoon niet gedrukt wil zien.

Ja, ERG arrogant van haar om er een andere mening op na te houden...

Citaat:

Wat moeten wij dan denken over het boek 'De weg van de Moslim', gedrukt en herdrukt en gretig gekocht door vooral Marokkaanse jongeren. Vooral slecht nieuws voor vrouwen en holebi's... 8O

Overroepen. Een storm in een glas water. Gemanipuleerd door een stel malafide journalisten.

Attiladehun 5 mei 2004 12:46

Neen, arrogant dat ze andere meningen niet gedrukt wil zien!
Overroepen, storm in een glas water? Misschien net zoals het Vlaams racisme, en het racisme van het VLAAMS BLOK? En de achterstand en kansloosheid van Marokki's?

Raf 5 mei 2004 20:10

Citaat:

Overroepen, storm in een glas water? Misschien net zoals het Vlaams racisme, en het racisme van het VLAAMS BLOK? En de achterstand en kansloosheid van Marokki's?

Het racisme van het Racistisch Blok kan niet genoeg in de verf gezet worden.

Dixie 6 mei 2004 15:53

de weg van de moslim is toch niet discriminerend ja zeg alleen voor vrouwen en holibi's kan mij dat wat schelen

Raf 6 mei 2004 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
de weg van de moslim is toch niet discriminerend ja zeg alleen voor vrouwen en holibi's kan mij dat wat schelen

Wat zijn holibi's?

Weisse Wolf 6 mei 2004 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:

Welk racisme? Je bedoeld realisme. 8)

Raf 6 mei 2004 22:52

Citaat:

Citaat:

Ik bedoel wat er staat: racisme.

Weisse Wolf 6 mei 2004 23:07

Citaat:

Citaat:

Ik bedoel wat er staat: racisme.

Ooit zullen uw ogen opgaan, daar ben ik van overtuigd. 8)

Attiladehun 7 mei 2004 08:42

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie

Wat zijn holibi's?

Dat zijn k.ntn..k.rs, k.tl.kk.rs en tweezakken. :lol: :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be