![]() |
Vlaamse poll
Mocht er een referentie zijn met enkel deze twee keuzen, wat zou je kiezen?
Nederlanders zich gelieve te onthouden ;-) Jullie kunnen hier stemmen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=133173 Ik zou namelijk graag weten of er in Vlaanderen hiervoor een draagvlak is. |
Nederland kent geen gewesten...
|
Citaat:
|
maar weinig opties hé Alboreto ;)
hier nog een paar mogelijkheden: - Confederatie Nederland-Vlaanderen - Confederatie Nederland-Vlaanderen met op termijn een federale staat - Confederatie Nederland-Vlaanderen met op termijn een unitaire staat |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
daarom stem ik ook niet op deze poll.
|
Ik ben een toenadering tot Nederland genegen in gemeenschapskwesties (sport, cultuur, onderwijs, wetenschapsbeleid, etc.), maar verder hoeft dat niet te gaan. Ik zie de "winst" niet.
|
Citaat:
en op lange termijn? want een confederatie is van nature onstabiel en deze heeft op termijn maar 2 uitkomsten: - een federale of unitaire staat - twee staten. |
Citaat:
|
Citaat:
Noem het provincie/deelstaat of wat je ook wil. Het punt is, willen Vlamingen deel uitmaken van Nederland ipv België. |
Citaat:
|
ik heb op de webstek van Leo Belgicus ook een poll geplaatst die voor iedereen toegankelijk is :)
|
Sorry, ik heb de verkeerde poll gestemd.
|
Citaat:
|
Citaat:
op de mijne mag je altijd stemmen ;) is voor Nederlanders en Vlamingen ;) |
Citaat:
|
Kiezen uit 2 slechte dingen is niet echt een keuze.
Ik onhoud me dus. |
Citaat:
idd. Shadowke is ook van die mening, hij wil uit 5 slechte dingen kunnen kiezen. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be