![]() |
Fiscus pleegt aanslag op Music-for-Life
StuBru-luisteraars toonden zich gul
en hebben de Music-for-Life kas gevuld. Maar malaria ontroert geen paria. Die bleef stoïcijns en inde zijn schuld. ![]() De fiscus laat de wereld in de steek |
Music-for-Life zal BTW moeten betalen,
zo niet komt Dieder het geld persoonlijk halen. De federale overheid heeft veel schuld, dankzij Music-for-life wordt de kas terug gevuld. We kunnen er wat lacherig om doen, maar het is Godgeklaagd dat we hier met zo'n overheid zitten. |
Citaat:
Noorman |
de luisteraars toonden zich helemaal niet gul
de overheden hebben de kas mee helpen vullen van een infantiel 'project' van de staatszender; de ministers konden even met hun smoel op de staatszender en zo prive-propaganda voeren met overheidsmiddelen window dressing hoe kan een intelligent mens in dat soort volksverlakkerij ooit trappen? |
Citaat:
|
Citaat:
ach hoe goed bedoeld ook, veel simpele oenen hebben weer eens in hun zakken laten zitten. ter meerdere eer en glorie van een ander. Net zoals met die Tsunami, ik geloof dat er toen -wereldwijd- meer dan 1miljard Bfr aan de vingertjes is blijven kleven. |
Wie het woord gulheid in de mond neemt zou best eens naar de nederlandse zenders kijken
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo kennen we Le Terminator weer en met hem alle Tsjeven. |
Citaat:
|
Gelukkig luister ik niet naar de toeters van de linkse kerk.
Zoals ikzelf (en met mij miljoenen andere Vlamingen) al lang wist is ook nu weer bebleken dat ik niks heb gemist. http://lvb.net/item/8078 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaamse regering schenkt 300.000 euro aan Music for Life, waar gaat de belasting daarop naartoe denkt ge ? :silly: |
In een overbevolkte wereld geld inzamelen om negers te laten overleven....gekker dan dit moet het niet worden.
|
Citaat:
Al het plebs moet nu buigen en zijn mond houden. Want solidariteit vanuit de federale regering mag niet gaan naar malaria bestrijding.....het geld moet stromen naar den" BELG"......amaai wie had dat gedacht.....een beetje van het zelfde idee als Filip Dewinter ! :twisted: |
Citaat:
Er zijn nog veel en vooral nuttigere goede doelen die dat geld goed konden gebruiken, maar die komen niet op radio en tv... |
Citaat:
|
MFL = feel good charity, weinig structureel.
|
Citaat:
Remark 1 :Ik reageerde op een voorgaande post. Remark 2: rtfm Remark 3 :Ik ben een radio luisteraar van Stu Bru, dus ik zie hunne kop niet. Remark 4 : "uw" goed doel valt niet in de prijzen dit jaar ? Het weze u van harte gegund hoor ! (Wat het ook moge zijn ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be