![]() |
Herman Finkers terug
Herman Finkers terug
Na zeven jaar podiumstilte blikt Herman Finkers terug met de voorstelling ![]() Na de pauze op zijn leven in de, eerst bewuste en naar later bleek noodgedwongen, pauze van het theaterpodium. Gewapend met slechts een gitaar, piano en microfoon relativeert hij aan de hand van zijn bekende gortdroge humor. Er is voldoende ruimte voor een liefdevol lied. Natuurlijk is Herman mijn favoriet, hij spreekt mijn dialect. ik heb hem vaak ontmoet vroeger in onze stamkroeg.We woonden toen beiden in Almelo,zijn vader heeft dar een meubelzaak. ![]() ![]() |
:cheer: prima nieuws :cheer:
|
In Almelo is heel veel te doen.
Het verkeerslicht springt er op rood En soms ook op .........:-P |
Hij is een ras artiest en vooral als je zo al sik zijn dialect begrijpt
|
Hij is wel goed, soms heel goed zelfs, maar moet toch altijd mijn elfenoortjes spitsen om hem 100 pct. te begrijpen. Nauwgezette ondertitels zou een eventuele kijkervaring een stuk aangenamer maken.
|
Citaat:
|
En te bedenken dat ik hem heb leren kennen door iemand die er absoluut niets van moest weten.
Herman :chear: |
Citaat:
|
kijk, omwille van zulke dingen vind ik het jammer dat ik geen kabel heb.
|
overbodige post
|
Citaat:
|
Het uitgaansleven in Almelo:
http://www.youtube.com/watch?v=63f2xQTuQ3g |
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk zie ik hem ooit eens live bezig, de audiotheek en de dvd collectie "tot nu toe" heb ik al, "Na de pauze" natuurlijk ook, om het in de termen van een andere artiest te zeggen : ik heb al zijn platen :) Dat hij nog heel lang moge doorgaan ! Noorman |
Citaat:
|
Citaat:
Daar kan ik mij iets bij voorstellen :) Noorman |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be