Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Algemeen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Herman Finkers terug (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133182)

rikus 27 december 2009 23:25

Herman Finkers terug

Herman Finkers terug
Na zeven jaar podiumstilte blikt Herman Finkers terug met de voorstelling

Na de pauze op zijn leven in de, eerst bewuste en naar later bleek noodgedwongen, pauze van het theaterpodium. Gewapend met slechts een gitaar, piano en microfoon relativeert hij aan de hand van zijn bekende gortdroge humor. Er is voldoende ruimte voor een liefdevol lied.
Natuurlijk is Herman mijn favoriet, hij spreekt mijn dialect. ik heb hem vaak ontmoet vroeger in onze stamkroeg.We woonden toen beiden in Almelo,zijn vader heeft dar een meubelzaak.
Bekijk de video

Jazeker 29 december 2009 12:42

:cheer: prima nieuws :cheer:

Derk de Tweede 29 december 2009 22:20

In Almelo is heel veel te doen.
Het verkeerslicht springt er op rood
En soms ook op .........:-P

rikus 30 december 2009 12:14

Hij is een ras artiest en vooral als je zo al sik zijn dialect begrijpt

kiko 30 december 2009 21:22

Hij is wel goed, soms heel goed zelfs, maar moet toch altijd mijn elfenoortjes spitsen om hem 100 pct. te begrijpen. Nauwgezette ondertitels zou een eventuele kijkervaring een stuk aangenamer maken.

rikus 30 december 2009 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4518303)
Hij is wel goed, soms heel goed zelfs, maar moet toch altijd mijn elfenoortjes spitsen om hem 100 pct. te begrijpen. Nauwgezette ondertitels zou een eventuele kijkervaring een stuk aangenamer maken.

Ja soms vervalt hij iets te veel in het Twentse dialect en praat hij binnensmonds

groentje 31 december 2009 08:47

En te bedenken dat ik hem heb leren kennen door iemand die er absoluut niets van moest weten.
Herman :chear:

Adam Smith 31 december 2009 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikus (Bericht 4518467)
Ja soms vervalt hij iets te veel in het Twentse dialect en praat hij binnensmonds

Dat vind ik persoonlijk nu wel wat charme hebben, bovendien is het wel te volgen. Op tweede kerstdag was zijn show trouwens te zien op Nederland 1; en ik moet zeggen dat ik het goed vond!

Nynorsk 31 december 2009 15:49

kijk, omwille van zulke dingen vind ik het jammer dat ik geen kabel heb.

groentje 31 december 2009 17:49

overbodige post

Jazeker 1 januari 2010 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4519433)

Heb ik ook niet... genoeg op youtube te vinden. ;-)

Derk de Tweede 1 januari 2010 19:26

Het uitgaansleven in Almelo:
http://www.youtube.com/watch?v=63f2xQTuQ3g

Adam Smith 5 januari 2010 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4519433)

Voor de liefhebbers, zijn show staat ook op uitzendinggemist.nl....

Noorman 17 januari 2010 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikus (Bericht 4512972)
Herman Finkers terug
Na zeven jaar podiumstilte blikt Herman Finkers terug met de voorstelling

Na de pauze op zijn leven in de, eerst bewuste en naar later bleek noodgedwongen, pauze van het theaterpodium. Gewapend met slechts een gitaar, piano en microfoon relativeert hij aan de hand van zijn bekende gortdroge humor. Er is voldoende ruimte voor een liefdevol lied.
Natuurlijk is Herman mijn favoriet, hij spreekt mijn dialect. ik heb hem vaak ontmoet vroeger in onze stamkroeg.We woonden toen beiden in Almelo,zijn vader heeft dar een meubelzaak.
Bekijk de video

Herman Finkers is uniek, hoewel ik ook veel andere artiesten enorm kan appreciƫren, kan niemand Herman zelfs maar benaderen.

Hopelijk zie ik hem ooit eens live bezig, de audiotheek en de dvd collectie "tot nu toe" heb ik al, "Na de pauze" natuurlijk ook, om het in de termen van een andere artiest te zeggen : ik heb al zijn platen :)

Dat hij nog heel lang moge doorgaan !

Noorman

Hertog van Gelre 17 januari 2010 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noorman (Bericht 4548394)
Herman Finkers is uniek, hoewel ik ook veel andere artiesten enorm kan appreciƫren, kan niemand Herman zelfs maar benaderen.

Hopelijk zie ik hem ooit eens live bezig, de audiotheek en de dvd collectie "tot nu toe" heb ik al, "Na de pauze" natuurlijk ook, om het in de termen van een andere artiest te zeggen : ik heb al zijn platen :)

Dat hij nog heel lang moge doorgaan !

Noorman

Ik heb hem een paar keer live gezien in zijn geboortestreek maar je moest er snel bij zijn om kaartjes te kunnen krijgen. Een voorstelling van Finkers was al uitverkocht voordat het seizoen begon.

Noorman 17 januari 2010 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 4549124)
Ik heb hem een paar keer live gezien in zijn geboortestreek maar je moest er snel bij zijn om kaartjes te kunnen krijgen. Een voorstelling van Finkers was al uitverkocht voordat het seizoen begon.

Daar kan ik mij iets bij voorstellen :)

Noorman

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be