![]() |
Zielig ...
Dat dit in de gazet moet verschijnen ... het laagste nieuws laat zich alweer van haar gekende kant zien
|
Weet je, al dat soort debiele verhaaltjes uit de Verenigde Staten van Agressie zouden ze beter laten voor wat het is. Jammer genoeg maken alle gazetten zich "schuldig" aan dit soort goedkope opvulling. Ook in het buitenland hoor.
|
DS is niet veel beter de laatste tijd :(
|
Citaat:
|
Tja wat wil je met een gazet die soms wat weg heeft van een roddelboekje .
Wag van de week , nippleslips , roddels waar de tv-boekjes in het niks verdwijnen . En over die commentaren op dat forum zullen we ook maar zwijgen . En dat is dan de meest gelezen krant van Vlaanderen...:roll: |
daarom staat dat ook in de bizar afdeling, oftewel "in de marge". Ik zie niet wat het probleem is... Veel mensen lezen dat soort dingen graag, en het is niet alsof dat voorpagina nieuws is.
|
Citaat:
Oef. Ik dacht dat het aan mij lag. :lol:;-) Ik heb per toeval nog eens een nieuwsblad gevonden van 10 jaar geleden en ik moet zeggen we gaan er niet op vooruit. Het probleem is dat dit zo langzaam evolueert dat niemand het echt ziet tenzij ie er wat stil bij staat, bijvoorbeeld bij het observeren van de babe van de dag op de laatste pagina. |
Citaat:
|
Citaat:
anders had ik het nooit gezien ;-) |
Citaat:
|
De link werkt wel, je moet alleen de dubbele http:// verwijderen.
Overigens, horen draadjes als deze niet op dezelfde plaats als het betreffende krantenartikel? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Arm Vlaanderen:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor alles is er wel een "leespubliek"
Raar, dat zij die dit onderwerp aanklagen tot die groep behoort. |
Citaat:
|
Citaat:
je leest jaren tot je tevredenheid een krant, maar ziet het niveau alsmaar zakken, ja. |
Ge hebt gelijk hoor, ik erger me soms ook aan Het Laatste nieuws.
Wat zij soms 'prioritair' vinden en op de voorpagina plaatsen, daar draai ik ook weleens men oogjes voor. Maar ja, een commerciële krant kijkt vooral naar de centen. Als de oplagen stijgen, dan zullen ze van mening zijn dat ze goed zitten zeker. Anderzijds, mag je ervan uit gaan dat door de vele 'pulp' ook de politieke correcte informatie een knauw krijgt, in de zin van ...moeten we dit nu serieus nemen.. ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be