Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Links (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Moet er een nieuwe poll komen om een nieuwe moderator te kiezen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133208)

abou Anis 28 december 2009 23:59

Moet er een nieuwe poll komen om een nieuwe moderator te kiezen?

Kwestie van het Monty Python gehalte hier nog wat op te drijven.

Jedd 29 december 2009 00:03

ja er moet een nieuwe poll komen

want ik weet niet meer op wie ik indertijd gestemd heb :oops:

An Arkos 29 december 2009 11:51

Ik stel voor dat we eerst stemmen of we hier wel over moeten stemmen.

Jazeker 29 december 2009 13:46

Zeg... zijn jullie nu extreem-links of niet? Pelgrim wijst de volgende dictator aan en daar leg je je bij neer of anders de goelag!

;-)

roger verhiest 29 december 2009 14:04

Ik stel voor dat "de kandidaten" een kort berichtje schrijven met als onderwerp hun "linkse" overtuiging en de elementen die volgens hen doorslaggevend zijn ompiemand van dit subforum af te smijten. zodoende kunnen de subforummers
een oordeel vellen en een gefundeerde stem uitbrengen.

als we het braaf vragen aan het hoofdforum komen we waarschijnlijk te weten hoeveel "leden" dit subforum telt en kunnen de stemming voor bindend verklaren
indien er meer dan 25 % van de subforumleden hun stem uitbrachten.

In een ideale wereld zouden we dan al diegenen die niet gestemd hebben per definitie van dit subforum verwijderen, eventueel een nieuwe lidmaatschapsaanvrag kunnen laten indienen.

---

OK : dit was dan de "ernstige" versie van mijn voorstel.

De lichtere versie :

laat iedere kandidaat één citaat van een bekend "links" filosoof of politieker
als "lievelingscitaat" posten en verkies dan de kandidaat met de quote die je het best bevalt - humor toegelaten-.

De stoute versie :

Laat de kandidaten iemand opnoemen die ze liefst sofort van het subforum zouden willen verwijderen en maak je keuze aan de hand hiervan...

(ik ben absoluut geen kandidaat- maar zal met plezier stemmen)

Txiki 29 december 2009 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4515725)
Zeg... zijn jullie nu extreem-links of niet? Pelgrim wijst de volgende dictator aan en daar leg je je bij neer of anders de goelag!

;-)

:cheer: PBL-RKT in't verzet :cheer:

Txiki 29 december 2009 15:48

Eerste vraag: hebben we een mod nodig? Zo ja, waarvoor?

roger verhiest 29 december 2009 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4515918)

Zijn we voor of tegen de vrije markt en de libertarische anarchie ?

Dan hebben we een liberaal-anarchist nodig als moderator !

guerin 29 december 2009 16:51

Citaat:

om kandidaten binnen de loodsen in het linkse sub forum,tiens.

Txiki 29 december 2009 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 4516053)
om kandidaten binnen de loodsen in het linkse sub forum,tiens.

Ah ja.

Kapitein Nemo 29 december 2009 19:40

http://www.youtube.com/watch?v=RekSujB2T3I

An Arkos 29 december 2009 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kapitein Nemo (Bericht 4516351)

Meegaan met je tijd:
http://www.youtube.com/watch?v=XpBOS...layer_embedded

Metternich 29 december 2009 21:14

Citaat:

Tweede vraag. Is het niet eerlijker om een rechtse mod te hebben in het linkse subforum? Op die manier heb je een mod die neutraal staat in de discussies tussen de linkse groeperingen :twisted:

Txiki 29 december 2009 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4516543)
Tweede vraag. Is het niet eerlijker om een rechtse mod te hebben in het linkse subforum? Op die manier heb je een mod die neutraal staat in de discussies tussen de linkse groeperingen :twisted:

:lol: 't Zou de boel helemaal belachelijk maken...

Metternich 29 december 2009 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4516567)
:lol: 't Zou de boel helemaal belachelijk maken...

AdrianHealy mod maken? ;-)

Txiki 29 december 2009 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4516601)
AdrianHealy mod maken? ;-)

Weet ge, mij kan't niet schelen. Al wordt het NSA himself. Ik doe toch gewoon mijn ding.

Sjaax 29 december 2009 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4515725)
;-)

Een nieuw poll heeft geen zin. De reden voor de vorige poll was Pelgrims verzoek om een nieuwe mod, omdat hij geen zin meer had in het werk om nieuwe leden voor het subforum Links te administreren.

So far, so good. Wij als linksen (ten minste als deelnemers van het subforum Links hebben een moderator gekozen via de poll. Maar nu het vreemde: noch de oorspronkelijke mod (Pelgrim), noch de nieuw verkozen mod (Praetorian) schijnen veel werk te maken van de wisseling van de modfunctie. Ik zou niet weten welke actie ze ondernomen hebben bij de administrators van politics.be om een modwisseling in gang te zetten. Behalve wat flauwe opmerkingen (spannend hè) vernemen we niks.

Soit, als Pelgrim niets doet, dan is het zijn keuze. Hij wilde uiteindelijk een modwissel. Maar een modwissel kan natuurlijk niet plaatsvinden zolang hij dat niet bij de administrators kenbaar maakt.

Ik vind het jammer dat de mensen op de wachtlijst voor het subforum Links geen kans krijgen om toe te treden. Nogmaals, Pelgrim heeft de touwtjes in handen. De beste optie om iemand anders de touwtjes in handen te laten krijgen, zou de oprichting van een nieuw subforum zijn, Nieuw Links bvb. Dan zijn we van het gedraal van Pelgrim en van de weinig assertieve houding van Praetorian af.

Txiki 29 december 2009 22:42

Omwille van het gedraal van twee forumleden zou er een heel nieuw subforum moeten komen? Kan het nog gekker?

Praetorian 29 december 2009 23:21

Weinig assertieve houding? Bij mijn weten zijn het de administrators die de boel moeten wijzigen. Ik kan ze moeilijk dwingen om dit te doen.

Txiki 30 december 2009 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 4516791)
Weinig assertieve houding? Bij mijn weten zijn het de administrators die de boel moeten wijzigen. Ik kan ze moeilijk dwingen om dit te doen.

En je vraagt niet waarom ze niets doen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be